Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł

Częste pytania

 

Tutaj masz serię pytań, które przygotowaliśmy, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości przed, w trakcie lub po zakupie.

W Endado obsługa klienta pozostaje w centrum naszych zainteresowań. Dlatego jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swój problem w tych wierszach, nie wahaj się do nas napisać, a chętnie Ci pomożemy.

 

1. Napraw swój samochód w przystępnej cenie

W Endado wiemy, że wizyta w warsztacie to doświadczenie, które zwykle wiąże się z wysokim rachunkiem. Podobnie jak Ty, znosimy tę sytuację od wielu lat.

 

Dlatego oferujemy Ci na naszej stronie internetowej wszystkie części zamienne i oleje, których potrzebujesz do swojego samochodu, w najlepszej cenie, w domu i przy naszym specjalistycznym wsparciu technicznym. Koniec z nieprzyjemnymi niespodziankami podczas wizyty u mechanika!

 

2. Jak złożyć zamówienie?

Aby znaleźć części zamienne, których potrzebuje Twój samochód, wystarczy wybrać markę, model i silnik. Poniżej znajdziesz pełny katalog części zamiennych dostępnych do danego samochodu. W niektórych przypadkach wyświetlane są dwie różne opcje części zamiennych. Jeśli tak, skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, który produkt jest odpowiedni dla Twojego samochodu.

Możesz skorzystać z naszej wyszukiwarki wskazującej referencję, przejrzeć menu lub przejść bezpośrednio do najlepiej sprzedających się części zamiennych i olejów.

Dodajesz produkty do swojego koszyka, a gdy masz je wszystkie, możesz sfinalizować zakup!

 

3. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty przesyłki to 32,00 zł. niezależnie od kwoty zamówienia.

 

4. Dokąd wysyłasz moje zamówienie i kiedy ono dotrze?

Wysyłamy na terenie całego kraju.

 

Czas dostawy wskazany jest w kartotece każdego produktu. Zazwyczaj wysyłamy zamówienie w ciągu 5 dni roboczych, ale zależy to od wielu czynników. Termin dostawy zamówienia wskazany jest w podsumowaniu Twojego koszyka.

 

Zamówienia wysyłane są w naszym kartonowym pudełku, każdy wkład w oryginalnym opakowaniu. Do opakowania wkładamy bibułę, aby wypełnić luki i wytłumić ruch kawałków.

 

Możesz śledzić status swojego zamówienia, logując się do swojej strefy klienta, gdzie uzyskasz informacje w czasie rzeczywistym. Wyślemy Ci numer śledzenia Twojego zamówienia, gdy opuści ono nasz magazyn.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij nam e-mail na adres [email protected] z numerem zamówienia, a chętnie Ci pomożemy.

 

5. Jak działa nasz magazyn?

Gdy wskazujemy, że produkt jest „w magazynie”, oznacza to, że jest dostępny w naszym magazynie lub u jednego z naszych dystrybutorów. Magazyn, z którego wysyłamy przesyłki, odbiera je tego samego dnia i dostarcza w ciągu 5 dni roboczych.

Gdy wskazujemy, że produkt jest „Brak w magazynie”, oznacza to, że nie jest on od razu dostępny, ale postaramy się go uzyskać, zamawiając go bezpośrednio u producenta. Jeśli jest dostępny, dostarczymy go we wskazanym terminie. Jeśli produkt nie jest dostępny, usuniemy go z zamówienia i zwrócimy kwotę, wysyłając resztę zamówienia

 

6. Jak zapłacić za zamówienie?

Oferujemy cztery sposoby dokonania płatności:

  • Karta kredytowa
  • PayPal
  • Przelew

Płatności na naszej stronie są w pełni zabezpieczone przez Visa, MasterCard, PayPal i VeriSign. Składając zamówienie na naszej stronie, korzystasz ze wszystkich gwarancji całkowitego bezpieczeństwa płatności i zgodności z obowiązującymi przepisami.

 

Nie przechowujemy żadnych informacji związanych z Twoją kartą kredytową lub kontem PayPal.

 

7. Jak poprosić o fakturę?

Wszystko, co musisz zrobić, to wejść do Strefy Klienta za pomocą danych logowania i pobrać fakturę za każde zamówienie.

Jeśli z jakiegoś powodu musisz zmodyfikować niektóre dane na fakturze, napisz do nas na adres [email protected]

Fakturę prześlemy pocztą z wymaganymi modyfikacjami.

 

8. Czy części są oryginalne?

Wszystkie nasze produkty są oryginalne i najwyższej jakości.

Poważnie traktujemy Twoje bezpieczeństwo, dlatego współpracujemy tylko ze światowej sławy, najwyższej klasy producentami. W Endado nie znajdziesz białych marek ani używanych części zamiennych.

 

Nie znajdziesz również części zamiennych do marek Seat, Renault, Volkswagen, Opel itp. ale to nie znaczy, że te części nie są ani oficjalne, ani oryginalne, ponieważ marki samochodów nie produkują części zamiennych.

Marki samochodowe produkują samochody i pozyskują części do swoich modeli od różnych producentów części, takich jak Bosch, Sachs, Hella i Brembo. Ci sami producenci są naszymi dostawcami w Endado.

 

Dlatego kupując część zamienną do Endado, otrzymujesz w domu tę samą część, która zostałaby zamontowana u oficjalnego dystrybutora. Z tą różnicą, że w Endado ta część kosztuje 70% mniej ;)

 

9. Dlaczego nasze ceny są tak niskie?

Ponieważ przełamujemy tradycyjny łańcuch dystrybucji. Historycznie, aż do pojawienia się Internetu, sprzedaż części zamiennych przechodziła przez wielu pośredników.

Części opuszczają producenta, są wysyłane do grupy dystrybucyjnej, następnie do magazynu części, a następnie trafiają do warsztatu, aby dotrzeć do klienta końcowego. A po drodze zyskuje każde ogniwo w łańcuchu.

To jest powód, dla którego jako klient końcowy płacisz tak dużo za części zamienne do swojego samochodu, a podróż do warsztatu wydaje się tak katastrofalna.

W Endado uprościliśmy łańcuch i wysyłamy części bezpośrednio od producentów lub głównych grup dystrybucyjnych do Twojego domu.

 

10. Jak mogę zwrócić produkt?

Masz 30 dni na zwrot jednej lub więcej sztuk po otrzymaniu przesyłki. Prosimy tylko, aby nie montować części i chronić opakowanie produktu. Wyślij do nas e-mail na adres [email protected], a podamy Ci procedurę postępowania.

 

Koszt zwrotu jednego lub kilku zamówień to 62,00 zł. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem z naszej strony lub uszkodzoną częścią, nic Cię to nie kosztuje.

 

Pieniądze zwrócimy na Twoje konto w ciągu 6 dni roboczych od otrzymania towaru w naszym magazynie.

 

11. Co dzieje się w przypadku wadliwego produktu? Czy muszę ubiegać się o gwarancję?

Możesz skorzystać z gwarancji na dowolny produkt w ciągu 2 lat od zakupu. Skorzystanie z praw gwarancyjnych nie będzie Cię nic kosztować:

  1. Wyślij do nas e-mail na adres [email protected] z informacją o chęci skorzystania z gwarancji, a także numerem zamówienia, zwracanym produktem i kartą techniczną Twojego samochodu oraz przejechanymi kilometrami ze zmontowaną częścią.
  2. Zorganizujemy odbiór przesyłką kurierską na wybrany przez Ciebie adres. Jeśli zachowałeś karton, w którym zapakowane były produkty Twojego zamówienia, świetnie! Ale ponieważ najprawdopodobniej wyrzuciłeś je, zalecamy umieszczenie przedmiotów w pudełku, aby chronić opakowanie części podczas transportu.
  3. Po otrzymaniu przesyłki przekażemy ją do serwisu technicznego producenta danego produktu w celu analizy i doświadczenia. Producent wystawia swój raport w ciągu maksymalnie 45 dni, który wyślemy do Ciebie. Jeśli jest to korzystne, a problem wynika z wady pierwotnej lub wady ukrytej, w ciągu maksymalnie 2 dni otrzymasz kwotę zwrotu sztuki tą samą metodą płatności.