Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej 0w30':

19 produkty
181,12
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, polecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych najnowszej generacji, gdyż jest olejem o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu w swoim składzie. Jest również kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w katalizator trójdrożny. Ten smar nazywa się „długą żywotnością”, więc jego częstotliwość wymiany wynosi 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
242,38
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
60,31
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.

  • Pojemność [litr] : 1
178,72
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 4
  • Klasa lepkości SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Butelka
248,13
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec

W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych, LPG i Diesla z filtrami cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości siarki i fosforu. Ten smar ma częstotliwość wymiany 30 000 km, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.

  • Pojemność [litr] : 5
255,47
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
100% syntetyczny olej silnikowy - Zaprojektowany, aby spełnić specjalne wymagania producentów
254,59
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy. Opracowany z myślą o maksymalnej wydajności i ochronie w każdych warunkach. Zaprojektowany, aby spełniać najnowsze standardy głównych producentów silników.
233,37
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy. Opracowany z myślą o maksymalnej wydajności i ochronie w każdych warunkach. Zaprojektowany, aby spełniać najnowsze standardy głównych producentów silników.
191,81
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
100% syntetyczny olej silnikowy — najbardziej zaawansowana formuła Shell do silników o wysokich osiągach
301,28
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Olej smarowy w technologii syntetycznej specjalnie zaprojektowany do stosowania w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim, które zawierają układ jednolitej pompy wtryskowej. Olej ten spełnia wymagania w zakresie oszczędności paliwa stawiane przez najbardziej prestiżową europejską jednostkę klasyfikującą oleje silnikowe ACEA, co w połączeniu z jego zmniejszonym zużyciem, a co za tym idzie niższą emisją, sprawia, że bardziej przyczynia się do ochrony środowiska niż konwencjonalne smary. Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania olejów o długiej żywotności określone przez grupę VW/Audi/SEAT/Skoda i niezbędne w silnikach wymagających jakości VW 506.01.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
247,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Najnowsza technologia 100% syntetyczny olej o niskiej zawartości popiołu, opracowany specjalnie dla nowych silników Grupy PSA (Peugeot i Citroën), oferujący lepszą ochronę podczas zimnego rozruchu, maksymalizujący oszczędność paliwa, kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF) i gwarantujący wyjątkową ochrona i czystość silnika.
206,45
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
W pełni syntetyczny olej na bazie starannie wyselekcjonowanych, wysokiej jakości olejów bazowych, opracowany specjalnie do silników PSA EURO VI Blue HDi DW10F. Oszczędność paliwa o 4,2% w stosunku do oleju typu 5W40.

171,40
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Ta syntetyczna formuła oleju silnikowego zapewnia lepszą i czystszą pracę silnika, bez skracania odstępów między wymianami oleju, co pozwala zaoferować doskonałą obsługę różnych pojazdów różnych marek.
250,88
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy. Opracowany z myślą o maksymalnej wydajności i ochronie w każdych warunkach. Zaprojektowany, aby spełniać najnowsze standardy głównych producentów silników.
  • Ilość : 4
  • Rodzaj połączenia : Butelka
236,02
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy. Opracowany z myślą o maksymalnej wydajności i ochronie w każdych warunkach. Zaprojektowany, aby spełniać najnowsze standardy głównych producentów silników.
200,59
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 16 z czerwiec
Syntetyczny środek smarny do pojazdów benzynowych i lekkich pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, który ze względu na niską lepkość i w normalnych warunkach jazdy zapewnia mniejsze zużycie paliwa („Fuel Economy”), co przekłada się na zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery, a tym samym mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto niska zawartość popiołu (Mid SAPS) sprawia, że jest to idealny olej do pojazdów z filtrami cząstek stałych (DPF) i wymagających poziomu jakości ACEA C2. Zaprojektowany specjalnie dla pojazdów Peugeot, Citroën, Suzuki, Mitsubishi i Honda.
182,85
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 4
  • Klasa lepkości SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Butelka
221,95
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 4
  • Klasa lepkości SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Butelka
233,64
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
100% syntetyczny olej silnikowy - opracowany, aby przewyższać wymagania wszystkich głównych producentów

Jeśli instrukcja obsługi Twojego samochodu mówi, aby używać oleju silnikowego o lepkości 0W30, zaleca się rodzaj oleju o średniej lepkości, który zachowuje się wyjątkowo podczas zimnego rozruchu .

lepkość oleju

Lepkość to odporność cieczy na przepływ. Oznacza to, że im wyższa lepkość, tym trudniej przepływ cieczy.

Do smarowania silnika konieczne jest, aby olej umożliwiał ślizganie się ruchomych części, bez wytwarzania nadmiernego tarcia, które mogłoby uszkodzić którykolwiek z elementów . Oznacza to, że każdy typ silnika odpowiada takiej lub innej lepkości.

Ponadto lepkość i zachowanie oleju różnią się w zależności od temperatury, w której działa środek smarny.

Zasada jest taka, że im wyższa temperatura, tym niższa lepkość. Dlatego producenci olejów muszą utrzymywać dobrą relację między lepkością na gorąco i na zimno.

Lepkość 0W30

Aby skatalogować różne lepkości, producenci stosują standard SAE oparty na wskaźniku lepkości.

Niskie liczby wskazują, że wspomniany olej ma niski wskaźnik lepkości, podczas gdy wyższe liczby są typowe dla bardzo lepkich olejów .

Ale kiedy widzimy oleje takie jak te w tej sekcji, które mają podwójny kod 0W30, oznacza to, że jest to olej wielosezonowy, który bardzo dobrze reaguje w dwóch różnych sytuacjach:

  •        Zimny start : wskaźnik 0W oznacza, że można go uruchamiać w miejscach o niskich temperaturach, ponieważ jego lepkość jest niska, gdy jest zimny. Jeśli masz wysoki wskaźnik, rozruch na zimno może być większym problemem.
  •        Lepkość w temperaturze użytkowania : druga część odniesienia oznacza lepkość w temperaturze użytkowania. Index 30 jest typowy dla średnich lepkości, z dobrym kompromisem między ochroną silnika a stabilnością w wysokich temperaturach.

Jaki olej wlać do samochodu?

Wielu klientów waha się przy wyborze oleju do swojego silnika.

Chociaż należy przestrzegać wskazówek zawartych w instrukcji obsługi pojazdu, czasami kierowcy nie wiedzą, czy lepszy jest olej 0W30 czy 5W30.

W tym przykładzie podstawowa różnica polega na zimnym rozruchu, przy podobnej lepkości w temperaturze pracy.

Wybór między 0W a 5W będzie miał konsekwencje, zwłaszcza jeśli pojazd będzie parkowany i prowadzony w bardzo zimnych miejscach. 0W wskazuje, że będzie mniej gęsty, gdy jest zimny niż 5.

Dlatego zawsze zaleca się stosowanie oleju zalecanego przez producenta.

Kup olej 0W30 w Endado

W Endado kupisz olej 0W30 tak renomowanych marek jak Repsol, Castrol czy Total.

Podczas gdy Grupa PSA zwykle używa olejów takich jak Total Quartz Ineo First 0W30, Grupa Volkswagen preferuje Repsol Elite Turbo Life 0W30 (zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych wyposażonych w pompowtryskiwacze).

W tym dziale znajdziesz zatem najlepszą gamę olejów 0W30 w naprawdę konkurencyjnej cenie .

Pamiętaj, że nasza polityka handlowa opiera się na skróceniu łańcucha pośredników w celu uzyskania jak najlepszej ceny dla naszych klientów, nie tracąc przy tym ani odrobiny jakości.

A jakby tego było mało, koszty wysyłki również są bezpłatne.