W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych, LPG i Diesla z filtrami cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości siarki i fosforu. Ten smar ma częstotliwość wymiany 30 000 km, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych, LPG i Diesla z filtrami cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości siarki i fosforu. Ten smar ma częstotliwość wymiany 30 000 km, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
Niedostępne
Niedostępne
Niedostępne
Jeśli instrukcja obsługi Twojego samochodu mówi, aby używać oleju silnikowego o lepkości 0W30, zaleca się rodzaj oleju o średniej lepkości, który zachowuje się wyjątkowo podczas zimnego rozruchu .
Lepkość to odporność cieczy na przepływ. Oznacza to, że im wyższa lepkość, tym trudniej przepływ cieczy.
Do smarowania silnika konieczne jest, aby olej umożliwiał ślizganie się ruchomych części, bez wytwarzania nadmiernego tarcia, które mogłoby uszkodzić którykolwiek z elementów . Oznacza to, że każdy typ silnika odpowiada takiej lub innej lepkości.
Ponadto lepkość i zachowanie oleju różnią się w zależności od temperatury, w której działa środek smarny.
Zasada jest taka, że im wyższa temperatura, tym niższa lepkość. Dlatego producenci olejów muszą utrzymywać dobrą relację między lepkością na gorąco i na zimno.
Aby skatalogować różne lepkości, producenci stosują standard SAE oparty na wskaźniku lepkości.
Niskie liczby wskazują, że wspomniany olej ma niski wskaźnik lepkości, podczas gdy wyższe liczby są typowe dla bardzo lepkich olejów .
Ale kiedy widzimy oleje takie jak te w tej sekcji, które mają podwójny kod 0W30, oznacza to, że jest to olej wielosezonowy, który bardzo dobrze reaguje w dwóch różnych sytuacjach:
Wielu klientów waha się przy wyborze oleju do swojego silnika.
Chociaż należy przestrzegać wskazówek zawartych w instrukcji obsługi pojazdu, czasami kierowcy nie wiedzą, czy lepszy jest olej 0W30 czy 5W30.
W tym przykładzie podstawowa różnica polega na zimnym rozruchu, przy podobnej lepkości w temperaturze pracy.
Wybór między 0W a 5W będzie miał konsekwencje, zwłaszcza jeśli pojazd będzie parkowany i prowadzony w bardzo zimnych miejscach. 0W wskazuje, że będzie mniej gęsty, gdy jest zimny niż 5.
Dlatego zawsze zaleca się stosowanie oleju zalecanego przez producenta.
W Endado kupisz olej 0W30 tak renomowanych marek jak Repsol, Castrol czy Total.
Podczas gdy Grupa PSA zwykle używa olejów takich jak Total Quartz Ineo First 0W30, Grupa Volkswagen preferuje Repsol Elite Turbo Life 0W30 (zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych wyposażonych w pompowtryskiwacze).
W tym dziale znajdziesz zatem najlepszą gamę olejów 0W30 w naprawdę konkurencyjnej cenie .
Pamiętaj, że nasza polityka handlowa opiera się na skróceniu łańcucha pośredników w celu uzyskania jak najlepszej ceny dla naszych klientów, nie tracąc przy tym ani odrobiny jakości.
A jakby tego było mało, koszty wysyłki również są bezpłatne.