Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej 10w40':

19 produkty
114,74
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
125,77
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Kanister
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
115,35
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Półsyntetyczny olej wielosezonowy kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Nie nadaje się do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych. Ten środek smarny ożywia pojazdy z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 10 000 km.
135,57
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Olej smarowy na bazie syntetycznej opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych lub wysokoprężnych samochodów osobowych. Jego syntetyczne składniki zapewniają mu wysoką stabilność chemiczną, co w połączeniu z nadzwyczajną wydajnością pozwala na optymalizację okresów wymiany oleju. Ze względu na niską lepkość ułatwia rozruch na zimno, chroniąc układy popychaczy hydraulicznych, zapewniając doskonałe smarowanie w każdej temperaturze. Ponadto jego wysoka stabilność termiczna utrzymuje smar dłużej w normalnych warunkach użytkowania.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
118,50
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych (DPF). Ten środek smarny jest przygotowany do przebycia 10 000 km między wymianami oleju.

  • Pojemność [litr] : 5
130,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy smar półsyntetyczny. Dotyczy zarówno silników wysokoprężnych, jak i benzynowych. Nie jest wskazany dla filtrów cząstek stałych (DPF), ponieważ zawiera siarkę w swoim składzie. Ten olej ma maksymalną częstotliwość wymiany 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 4
109,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny, oryginalny General Motors, do silników benzynowych i diesla. Ten smar nie nadaje się do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych. Dzięki temu smarowi można osiągnąć maksymalnie 10 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
105,68
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Półsyntetyczny olej wielosezonowy do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Smar ten zawiera w swoim składzie fosfor i siarkę, dlatego nie należy go montować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość zmian wynosi 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
146,62
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi, diesla i LPG. Jest to środek smarny, który nie jest zalecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ nie jest to olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, który uszkodziłby najbardziej obecne systemy zapobiegające zanieczyszczeniom. Maksymalna częstotliwość zmian to 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
134,60
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
42,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
100% syntetyczny olej silnikowy do motocykli 4-suwowych
34,12
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
  • Pojemność [litr] : 1
  • Klasa lepkości SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Butelka
130,85
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Półsyntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do silników benzynowych, diesla i LPG. Ten smar nie nadaje się do montażu w pojazdach wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w katalizator. Ten olej ma częstotliwość wymiany 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
36,57
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 1
109,15
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Produkt 10W40 to najwyższej jakości wielosezonowy syntetyczny środek smarny zmieszany z olejem bazowym, izomeryzowanym w procesie ciężkiego uwodornienia i wybranymi dodatkami.
154,04
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
Olej silnikowy w technologii syntetycznej — pomaga utrzymać silnik w czystości i wydajnie pracować.
156,14
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Klasa lepkości SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Butelka
41,87
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Pojemność [litr] : 1
  • Klasa lepkości SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Butelka
158,73
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
Półsyntetyczny olej w składzie do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF). Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Maksymalna częstotliwość wymiany tego oleju to 10 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Kanister

Na tej stronie znajdziesz wysokiej jakości oleje wyselekcjonowane o wskaźniku lepkości 10W40 .

najlepszy olej 10w40

Wielu klientów poszukuje olejów o specyfikacji 10W40, nie wiedząc tak naprawdę do czego odnosi się ta nomenklatura.

Kiedy producent smarów silnikowych wskazuje na swojej etykiecie, że ma lepkość 10W40, nagle podaje nam dwie bardzo ważne dane. Z jednej strony mówi nam, jaka jest jego lepkość na zimno, a z drugiej, jaka jest lepkość, gdy silnik osiąga temperaturę roboczą.

Ponieważ już wiemy, że płyny te zmieniają swoją lepkość w zależności od temperatury, w której się znajdują. Dlatego olej silnikowy powinien chronić silnik w ten sam sposób przy pierwszym zimnym rozruchu, jak i gdy jest już rozgrzany i zmniejszyła się jego lepkość .

Zrozumienie nomenklatury

Im bardziej lepka ciecz, tym większy opór lub opór stawia przepływ.

Ale ponieważ oleje wielosezonowe do smarowania silników działają w dwóch różnych temperaturach, ich lepkość będzie również różna, gdy silnik jest zimny i gorący.

Ponieważ opory przepływu będą się zmieniać w zależności od temperatury oleju, jego moc jako środka smarnego również będzie inna.

Dlatego lepkość oleju wyraża się dwiema cyframi.

Pierwsza z nich —10W— oznacza lepkość oleju na zimno .

10W oznacza, że zimny olej jest dość gęsty, co nie gwarantuje maksymalnej ochrony ruchomych części silnika podczas rozruchu, jeśli silnik jest eksploatowany w miejscach, w których zima jest bardzo ekstremalna, a pojazd spędził noc w nocy na zewnątrz.

10W nie byłby zbyt odpowiedni w tego typu środowisku, ponieważ olej o niższej lepkości jest niezbędny na zimno, co gwarantuje maksymalne smarowanie w zimnych środowiskach (takich jak 0W lub 5W).

Lepkość w temperaturze użytkowania

Druga cyfra daje nam informację o lepkości oleju wielosezonowego, gdy silnik jest rozgrzany i pracuje w temperaturze roboczej.

Lepkość na gorąco 40 wskazuje, że jest to dość lepki olej, odpowiedni do ochrony starszych silników .

Zawsze przestrzegając konkretnych zaleceń każdego producenta silników, zwykle preferuje się, aby nowsze pojazdy, z przebiegiem poniżej 100 000 kilometrów, były smarowane olejem o najmniejszej lepkości spośród tych, które zostały zaakceptowane przez producenta. Ale po pewnym wieku dobrze jest przestawić się na oleje o wyższym wskaźniku lepkości, co lepiej zabezpieczy ruchome części wewnątrz silnika.

Z tego wynika, że oleje takie jak 10W40 nadają się do silników, które zwykle nie pracują w bardzo zimnych środowiskach i które są już w pewnym wieku .

W każdym razie należy wziąć pod uwagę, że każda marka i specyfikacja oleju jest zoptymalizowana dla innego typu silnika. To jest powód, dla którego wielu producentów samochodów zaleca określone lepkości w zależności od osiągów danego silnika, a klient może wybierać między jedną marką a drugą.

Kup olej 10W40 w Endado

W Endado można znaleźć bardzo szeroką gamę olejów 10W40 obejmującą znaczną gamę marek i specyfikacji: od tańszych olejów, takich jak Total Quartz 7000 Energy 10W40 czy półsyntetyczny Opel 10W40, po inne o niekwestionowanym prestiżu, takie jak Castrol Magnatec 10W40 czy Repsol Elite 10W40.

Każdy olej 10W40, który kupujesz na tej stronie Endado, zawsze ma nasze zwykłe gwarancje. .