Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej 5w30':

77 produkty
152,76
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
173,38
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
154,14
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest to olej tzw. „low sap”, a więc jego skład jest ubogi w popiół siarczanowy, siarkę i fosfor. Z tym smarem możesz przejechać 30 000 km, ponieważ jest to olej o „długiej żywotności”.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
182,16
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
148,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, oszczędzający paliwo. Odpowiedni do stosowania w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu. Szanuj katalizatory trójdrożne. Ten smar ma okresowość wymiany 15 000 - 30 000 w zależności od zamontowanego silnika.

  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
180,84
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Olej silnikowy Ford Motorcraft 5W30 A5 to olej do silników samochodowych z homologacją ACEA A5/B5 i Ford WSS-M2C913-C, które grupują WSS-M2C913-B i WSS-M2C913-A.
68,76
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, dzięki czemu jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów najnowszych samochodów.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 1
215,20
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

  • Rodzaj połączenia : Puszka
42,76
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten posiada oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.

  • Pojemność [litr] : 1
203,31
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Oryginalny olej Toyota (TGMO), przetestowany i opracowany wyłącznie w celu zapewnienia najlepszych osiągów Twojej Toyoty, niezależnie od warunków użytkowania. Olej 5w30 Premium Fuel Economy jest obecnie zalecanym przez nas olejem w całym asortymencie, ze względu na rosnące wymagania techniczne i środowiskowe, które wymagają oleju najwyższej jakości.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
222,50
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest to środek smarny o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest idealnym olejem do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu :
  • Rodzaj połączenia : Kanister
  • Wyposażenie pojazdu : dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF)
187,89
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.
  • Rodzaj połączenia : Puszka
156,33
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej opracowany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten środek smarny jest odpowiedni dla pojazdów wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Jest kompatybilny z silnikami Stop-Star. Dzięki temu smarowi możesz przejechać od 20 000 do 30 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
177,68
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
164,92
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
W pełni syntetyczny, wysokowydajny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników Forda. Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten środek smarny ma oznaczenie "fuel economy", a więc jest olejem pozwalającym na oszczędność paliwa. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
167,24
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Wysokiej jakości wielosezonowy, w pełni syntetyczny olej, oryginalny Nissan, przygotowany do silników diesla z filtrem cząstek stałych (DPF). Jest to smar z oznaczeniem „niskie soki”, a więc ma niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
188,92
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, niezależnie od tego, czy mają filtr cząstek stałych. Obudź samochody z katalizatorem. Ten olej jest wskazany do silników LPG. Częstotliwość wymiany tego smaru można przeprowadzić nawet co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
158,46
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
211,91
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej „oszczędny paliwowo”, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa i ma niską zawartość popiołu, dzięki czemu nie narusza filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych. Kompatybilny z silnikami zgodnymi z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV, V, VI. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C2
193,74
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 10 z październik

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest kompatybilny z systemami zapobiegającymi zanieczyszczeniom, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km między wymianami oleju.

  • Pojemność [litr] : 5

W tym dziale znajdziesz najszerszą gamę olejków 5W30 w naprawdę ciekawej cenie .

Olej do każdego typu silnika

Producenci olejów projektują różne rodzaje smarów, aby spełnić wymagania producentów silników.

Ponieważ chociaż wszystkie oleje zmniejszają tarcie między ruchomymi częściami silnika, prawda jest taka, że w zależności od konkretnych właściwości — pod względem składu i lepkości — każdego oleju wynik może być inny.

W rzeczywistości olej, który nie jest kompatybilny z określonym silnikiem, może spowodować jego awarię.

Zwykle dzieje się tak, gdy olej nie jest w stanie odpowiednio nasmarować wszystkich elementów; lub gdy olej jest tak gęsty, że powoduje większy wysiłek w pompie olejowej, aby cały silnik był w pełni nasmarowany. A ten nadmierny wysiłek może skończyć się nadmiernym zużyciem energii lub awarią systemu .

Oleje jednosezonowe i wielosezonowe

Ponieważ dziś prawie nie ma samochodów z gaźnikiem, będziemy ignorować oleje jednosezonowe i skupiać się bezpośrednio na wielosezonowych.

Smary mają różne lepkość w zależności od temperatury, w której się znajdują.

Oznacza to, że mówiąc o oleju wielosezonowym, mamy na myśli rodzaj smaru, który umożliwia zarówno pompowanie oleju podczas zimnego rozruchu (kiedy jest on gęstszy), jak i pracę, gdy silnik jest w temperaturze roboczej. stracić lepkość) .

Lepkość SAE oleju 5W30

Aby dokładnie wiedzieć, jak zachowuje się każdy rodzaj oleju (którego właściwości są dostosowane do określonych typów silników), SAE ustaliło klasyfikację, która wskazuje dwie różne zmienne:

  •        Możliwości korby na zimno – Pierwsze kilka cyfr (5W) wskazuje, jak olej zachowuje się w bardzo zimnych warunkach, kiedy olej staje się bardziej lepki. Moc 5W odpowiada testom początkowym w temperaturze -25ºC.
  •        Lepkość w temperaturze roboczej : ponieważ silniki zwykle pracują w temperaturze w zakresie od 90ºC do 100ºC, olej w tych warunkach staje się mniej lepki. Druga część rysunku mierzy lepkość w tej temperaturze pracy. Tak więc wskaźnik 30 mówi nam, że olej ma średnio-niską lepkość.

Kup olej 5W30 w Endado

W Endado znajdziesz szeroką gamę olejów 5W30, odpowiednich do wszystkich typów silników, zarówno diesla, jak i benzynowych, o ile są one niedawno produkowane.

Powodem tego rozróżnienia jest to, że obecne technologie silnikowe wymagają olejów o niższej lepkości, aby działały optymalnie.

Ponadto te oleje 5W30 noszą nazwę Long Life , które umożliwiają dłuższe okresy międzyprzeglądowe, dzięki czemu olej można wymieniać po 20 000 lub 30 000 kilometrów .

Jednak chociaż konserwacja jest wygodniejsza, często zdarza się, że ten rodzaj oleju o średniej lepkości jest spożywany przed innymi „grubszymi” lub gęstszymi.

Dlatego jeśli Twój samochód używa oleju 5W30, zawsze powinieneś mieć ze sobą trochę oleju w samochodzie, ponieważ od czasu do czasu poziom oleju spadnie i będziesz musiał co jakiś czas go uzupełniać.