Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej Liqui Moly':

22 produkty
226,13
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 6 z grudzień
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest to środek smarny o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest idealnym olejem do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu :
  • Rodzaj połączenia : Kanister
315,31
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany do silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Częstotliwość wymiany tego środka smarnego wynosi maksymalnie 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
285,46
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, przeznaczony zarówno do pojazdów benzynowych, jak i diesla, które są wyposażone w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Spełnia precyzyjne standardy jakości dla silników najnowszej generacji. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
277,85
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy do wysokowydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych, które są narażone na intensywne użytkowanie. Smar o dużej pojemności wytrzymujący wysokie temperatury i ciśnienia w najbardziej wymagających silnikach. Nie zaleca się instalowania tego smaru w silnikach z filtrem cząstek stałych. Jego maksymalna częstotliwość zmian wynosi 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
395,23
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy, odpowiedni do montażu w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej długowieczny, więc częstotliwość jego wymiany to maksymalnie 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
88,79
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł

W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany do silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Częstotliwość wymiany tego środka smarnego wynosi maksymalnie 30 000 km.

  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Kanister
239,27
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny olej wysokiej jakości przeznaczony do silników benzynowych. Ten środek smarny nie nadaje się do stosowania w silnikach wysokoprężnych, niezależnie od tego, czy są one wyposażone w filtr cząstek stałych. Właściwe jest stosowanie go w silnikach z katalizatorem. Ten smar ma interwał wymiany wynoszący maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
79,97
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych bez filtrów cząstek stałych. Ten olej jest odpowiedni do instalowania w silnikach z katalizatorem. Ten środek smarny jest przygotowany do maksymalnego przebiegu 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Kanister
351,93
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł

W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, przygotowany do montażu w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych lub bez oraz katalizatorami trójdrożnymi wyposażonymi w najnowocześniejsze silniki. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000.

  • Rodzaj połączenia : Kanister
55,93
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest to środek smarny o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest idealnym olejem do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu :
  • Rodzaj połączenia : Kanister
66,02
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Ten smar nie nadaje się do stosowania w silnikach z filtrami cząstek stałych ze względu na zawartość popiołu siarczanowego. Z tym smarem zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Kanister
170,32
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Tak, może być używany z pojazdami z katalizatorem. Ma częstotliwość zmian maksymalnie 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
298,44
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Rodzaj połączenia : Kanister
170,37
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
Półsyntetyczny olej w składzie do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF). Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Maksymalna częstotliwość wymiany tego oleju to 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
285,86
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy odpowiedni do stosowania zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych najnowszej generacji, wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizator. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
200,12
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to środek smarny o bardzo niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz katalizatory trójdrożne. Częstotliwość zmian to maksymalnie 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
64,06
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Kanister
427,46
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych lub nie w filtr cząstek stałych i trójdrożne katalizatory, ponieważ jest to tak zwany olej o niskiej zawartości soków, o niskiej zawartości popiołu siarczanowego. Ten olej ma maksymalny okres między wymianami 30 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
295,42
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Posiada niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, co czyni go idealnym smarem do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Częstotliwość wymiany tego oleju wynosi 15 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
57,48
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, przygotowany do montażu w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych lub bez oraz katalizatorami trójdrożnymi wyposażonymi w najnowocześniejsze silniki. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Kanister

Wraz ze wzrostem osiągów samochodów wzrasta zapotrzebowanie na smarowanie silników.

Jeśli dotarłeś do tej sekcji Endado, najprawdopodobniej szukasz produktu wysokiej jakości, takiego jak olej Liqui Moly do smarowania silnika samochodu .

Charakterystyka oleju Liqui Moly

Niemiecki producent oleju smarowego Liqui Moly charakteryzuje się oferowaniem na rynku serii olejów opracowanych w celu zapewnienia maksymalnej wydajności, w oparciu o fakt, że każdy silnik ma swoje cechy szczególne.

Ze względu na zdolność dostosowania się do specyficznych potrzeb każdego silnika, oleje Liqui Moly są zatwierdzone przez praktycznie wszystkich producentów samochodów.

W rzeczywistości laboratorium Liqui Moly przeprowadziło żmudne badania, aby jego oferta smarów miała szereg unikalnych i wyróżniających właściwości, wśród których wyróżnia się maksymalna zdolność czyszczenia zanieczyszczeń oraz zobowiązanie do maksymalnej wydajności w zamian za mniejsze zużycie paliwa .

Kup olej Liqui Moly w Endado

Na tej stronie Endado możesz kupić olejek Liqui Moly w naprawdę atrakcyjnej cenie .

Poniżej możesz zobaczyć, jak kompletny katalog olejków Liqui Moly, który znajdziesz na naszej stronie, jest podzielony na gamy.

Olej syntetyczny typu Liqui Moly

Gama smarów składających się z olejów syntetycznych — zsyntetyzowanych w laboratorium z destylacji ropy naftowej — które można łatwo zidentyfikować, ponieważ są one znane w handlu jako Liqui Moly Synthoil lub Liqui Moly Molygen.

Te oleje syntetyczne można znaleźć w różnych lepkościach i formułach, w zależności od właściwości każdego z nich.

Technologia syntetyczna Liqui Moly Oil

Technologia syntetyczna różni się od produkcji olejów syntetycznych tym, że te pierwsze są wytwarzane przez odparafinowanie ropy naftowej (w przeciwieństwie do syntetycznych, które pochodzą z destylacji).

Znajdziesz je w naszym katalogu pod nazwą Special Tec, Top Tec, High Tec lub Leichtlauf.

Półsyntetyczny olej Liqui Moly

Jest to środek smarny, który powstaje w wyniku zmieszania oleju syntetycznego i mineralnego .

Chociaż przepisy zezwalają na określanie olejów zawierających co najmniej 10% oleju syntetycznego jako półsyntetycznych, Liqui Moly wykorzystuje 30% oleju zsyntetyzowanego w laboratorium, aby poprawić jego właściwości.

Olej mineralny Liqui Moly

Jeśli producent Twojego samochodu zaleca smarowanie silnika olejem mineralnym, w Endado możesz kupić oleje takie jak Liqui Moly Leichtlauf, Touring High Tec, Formula Super, Nova Super, MoS2 lub Formula 3 .