W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej „oszczędny paliwowo”, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa i ma niską zawartość popiołu, dzięki czemu nie narusza filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych. Kompatybilny z silnikami zgodnymi z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV, V, VI. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej „oszczędny paliwowo”, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa i ma niską zawartość popiołu, dzięki czemu nie narusza filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych. Kompatybilny z silnikami zgodnymi z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV, V, VI. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
W pełni syntetyczny wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych grupy BMW. Jest to środek smarny pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego prawidłowe jest jego stosowanie w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Olej ten jest przygotowany do przejechania 30 000 km pomiędzy wymianami oleju, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
W pełni syntetyczny wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych grupy BMW. Jest to środek smarny pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego prawidłowe jest jego stosowanie w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Olej ten jest przygotowany do przejechania 30 000 km pomiędzy wymianami oleju, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Może być stosowany w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz katalizator trójdrożny. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Może być stosowany w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz katalizator trójdrożny. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000 km.
Motul to jeden z największych światowych producentów olejów smarowych .
Od momentu powstania — ponad półtora wieku temu — ta francuska firma produkuje wysokowydajne oleje silnikowe z założeniem, że zawsze znajduje się w czołówce technologii, z modernizacją i zrównoważonym rozwojem jako doskonałym punktem odniesienia.
Jeśli myślisz o zakupie któregokolwiek z produktów Motul, być może zastanawiasz się, jaki jest olej Motul. Aby stworzyć perfekcyjną kompozycję miejsca, ważne jest, aby najpierw poznać niektóre cechy historii i tradycji marki.
Motul jest jednym z najbardziej renomowanych producentów środków smarnych, w dużej mierze dzięki jakości swoich produktów, zdolności do innowacji, a przede wszystkim kluczowemu udziałowi w świecie rywalizacji , co uczyniło Motul synonimem sportowego charakteru, mocy, wysoka wydajność i zaawansowana technologia.
Chociaż wszyscy na pierwszy rzut oka kojarzą Motul z produkcją smarów silnikowych, opracowują oni również szeroką gamę produktów, od chłodziw po płyny hamulcowe, przechodząc przez smary przekładniowe lub smary do smarowania skrzyń biegów.
Chociaż Motul opracowuje smary do wszystkich typów pojazdów (motocykle, quady ,…), skupiając się wyłącznie na smarach do silników samochodowych, Motul oferuje 5 rodzajów produktów:
Wielu entuzjastów samochodów ma wątpliwości, jakiej marki smaru użyć w swoim samochodzie.
Zamieszanie jest zrozumiałe, ponieważ producenci samochodów zwykle nie polecają określonej marki, a jedynie wskazują najbardziej odpowiednie specyfikacje i lepkość dla swoich pojazdów.
Jednak podczas wyszukiwania w sieci weryfikowane jest, że na najbardziej autorytatywnych forach w Internecie stosowanie oleju Motul jest masowo zalecane ze względu na jego wyjątkowe właściwości .
Jeśli chcesz kupić olejek Motul, Endado jest najlepszym miejscem do tego.
A to głównie dlatego , że cena smaru jest bardzo konkurencyjna .
Więc nie czekaj dłużej i zacznij kupować cały olej Motul, którego potrzebujesz do swojego samochodu.