Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej Motul':

148 produkty
154,91
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
171,43
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
125,77
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Kanister
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
150,79
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
177,74
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

  • Rodzaj połączenia : Puszka
179,02
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
100% olej syntetyczny

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
171,48
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
157,58
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
W pełni syntetyczny, wysokowydajny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników Forda. Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten środek smarny ma oznaczenie "fuel economy", a więc jest olejem pozwalającym na oszczędność paliwa. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
176,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, niezależnie od tego, czy mają filtr cząstek stałych. Obudź samochody z katalizatorem. Ten olej jest wskazany do silników LPG. Częstotliwość wymiany tego smaru można przeprowadzić nawet co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
176,14
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.
  • Rodzaj połączenia : Puszka
143,95
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
173,68
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej „oszczędny paliwowo”, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa i ma niską zawartość popiołu, dzięki czemu nie narusza filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych. Kompatybilny z silnikami zgodnymi z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV, V, VI. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C2
183,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Środek smarny „Fuel Economy”, w 100% syntetyczny. Zalecany do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych, które spełniają normy ochrony przed zanieczyszczeniami EURO 4, EURO 5 i EURO 6, gdzie wymagany jest olej „Fuel Economy”: ACEA C2 Standard. Kompatybilny z katalizatorami wtórnymi i filtrami cząstek stałych (FAP)
  • Klasa lepkości wg SAE : 0W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C2
48,44
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej „long life”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
47,41
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
W 100% syntetyczny, wysokowydajny środek smarny zatwierdzony przez wielu producentów pojazdów. Specjalnie zaprojektowany do pojazdów najnowszej generacji z silnikami benzynowymi lub wysokoprężnymi, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, spełniających normy emisji Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 i wymagających olejów silnikowych ACEA C3.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
79,17
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
MOTUL RBF 700 FACTORY LINE to wysokowydajny płyn hamulcowy opracowany z myślą o zapewnieniu solidnego hamowania bez utraty skuteczności nawet w bardzo wysokich temperaturach, do hamulców z włókna węglowego lub materiałów ceramicznych, stosowanych w pojazdach wyczynowych.
229,71
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

W pełni syntetyczny wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych grupy BMW. Jest to środek smarny pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego prawidłowe jest jego stosowanie w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Olej ten jest przygotowany do przejechania 30 000 km pomiędzy wymianami oleju, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.

  • Rodzaj połączenia : Puszka
131,19
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do mocnych i nowoczesnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności skokowej, turbodieslem, wtryskiem bezpośrednim lub silnikami benzynowymi z wtryskiem i katalizatorem. Nadaje się do wszystkich typów silników.
  • Pojemność [litr] : 4
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
51,48
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Puszka
229,06
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na środa, 6 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Może być stosowany w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz katalizator trójdrożny. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 30 000 km.

Motul to jeden z największych światowych producentów olejów smarowych .

Od momentu powstania — ponad półtora wieku temu — ta francuska firma produkuje wysokowydajne oleje silnikowe z założeniem, że zawsze znajduje się w czołówce technologii, z modernizacją i zrównoważonym rozwojem jako doskonałym punktem odniesienia.

Pochodzenie olejku Motul

Jeśli myślisz o zakupie któregokolwiek z produktów Motul, być może zastanawiasz się, jaki jest olej Motul. Aby stworzyć perfekcyjną kompozycję miejsca, ważne jest, aby najpierw poznać niektóre cechy historii i tradycji marki.

Motul jest jednym z najbardziej renomowanych producentów środków smarnych, w dużej mierze dzięki jakości swoich produktów, zdolności do innowacji, a przede wszystkim kluczowemu udziałowi w świecie rywalizacji , co uczyniło Motul synonimem sportowego charakteru, mocy, wysoka wydajność i zaawansowana technologia.

Chociaż wszyscy na pierwszy rzut oka kojarzą Motul z produkcją smarów silnikowych, opracowują oni również szeroką gamę produktów, od chłodziw po płyny hamulcowe, przechodząc przez smary przekładniowe lub smary do smarowania skrzyń biegów.

Rodzaje olejów Motul do samochodów

Chociaż Motul opracowuje smary do wszystkich typów pojazdów (motocykle, quady ,…), skupiając się wyłącznie na smarach do silników samochodowych, Motul oferuje 5 rodzajów produktów:

  • 8100 : jest w 100% syntetycznym olejem Motul. Łączy w sobie kilka aprobat w jednym środku smarnym, co czyni go olejem przeznaczonym dla warsztatów wielomarkowych, ze względu na jego dużą wszechstronność i dostosowanie do różnych modeli samochodów na rynku.
  • Specyficzny : kolejny w 100% syntetyczny olej bardziej zorientowany na oficjalnych dealerów, ponieważ został wyprodukowany zgodnie z wytycznymi różnych producentów, oferując w ten sposób specyficzny olej dla każdej marki samochodu.
  • 4000 i 2000 : ta gama olejów mineralnych skierowana jest przede wszystkim do warsztatów wielomarkowych, które regularnie pracują z flotą starszych pojazdów, z wieloma kilometrami.
  • 6100 : półsyntetyczny środek smarny, który łączy najlepsze osiągi w silnikach o wysokiej wydajności w bardzo niskiej cenie. Obejmuje lepkości od 10W40 do 5W40.
  • 4100 i 2100 : są to oleje syntetyczne, które Motul kieruje do starszych pojazdów, z wieloma kilometrami, o wyjątkowym stosunku jakości do wydajności.

Opinie o olejku Motul

Wielu entuzjastów samochodów ma wątpliwości, jakiej marki smaru użyć w swoim samochodzie.

Zamieszanie jest zrozumiałe, ponieważ producenci samochodów zwykle nie polecają określonej marki, a jedynie wskazują najbardziej odpowiednie specyfikacje i lepkość dla swoich pojazdów.

Jednak podczas wyszukiwania w sieci weryfikowane jest, że na najbardziej autorytatywnych forach w Internecie stosowanie oleju Motul jest masowo zalecane ze względu na jego wyjątkowe właściwości .

Kup olej Motul w Endado

Jeśli chcesz kupić olejek Motul, Endado jest najlepszym miejscem do tego.

A to głównie dlatego , że cena smaru jest bardzo konkurencyjna .

Więc nie czekaj dłużej i zacznij kupować cały olej Motul, którego potrzebujesz do swojego samochodu.