Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej Motul':

78 produkty
154,86
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
183,90
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
116,15
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
169,38
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
188,74
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

174,22
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.
154,86
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny, wysokowydajny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników Forda. Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten środek smarny ma oznaczenie "fuel economy", a więc jest olejem pozwalającym na oszczędność paliwa. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
183,90
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, niezależnie od tego, czy mają filtr cząstek stałych. Obudź samochody z katalizatorem. Ten olej jest wskazany do silników LPG. Częstotliwość wymiany tego smaru można przeprowadzić nawet co 30 000 km.
188,74
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych grupy BMW. Jest to środek smarny pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego prawidłowe jest jego stosowanie w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Olej ten jest przygotowany do przejechania 30 000 km pomiędzy wymianami oleju, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.

116,15
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do mocnych i nowoczesnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności skokowej, turbodieslem, wtryskiem bezpośrednim lub silnikami benzynowymi z wtryskiem i katalizatorem. Nadaje się do wszystkich typów silników.
135,51
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Olej silnikowy Technosynthese. Specjalnie zaprojektowany do wysokowydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych wymagających zgodności z normami ACEA A3/B4 i API SL/CF.
62,91
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
145,18
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Smar silnikowy z formułą Technosynthese (półsyntetyczny) odpowiedni dla Grupy VAG, która wymaga standardu 505.01 w gamie SAE 5w30, oprócz Chryslera, GM i Mercedes-Benz. Nadaje się do pojazdów benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji spełniających wymagania Euro IV, V i VI z certyfikatem ACEA C3.
183,90
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Ten środek smarny o niskiej zawartości popiołu może być stosowany w silnikach z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Dotyczy pojazdów zgodnych z przepisami dotyczącymi zanieczyszczeń Euro IV, V i VI. Ma częstotliwość zmian maksymalnie 30 000 km.

58,07
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W 100% syntetyczny, wysokowydajny środek smarny zatwierdzony przez wielu producentów pojazdów. Specjalnie zaprojektowany do pojazdów najnowszej generacji z silnikami benzynowymi lub wysokoprężnymi, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem, spełniających normy emisji Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 i wymagających olejów silnikowych ACEA C3.
  • Pojemność [litr] : 1
203,26
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
W 100% syntetyczny olej silnikowy „Fuel Economy” opracowany specjalnie do najnowszych silników benzynowych lub Diesla, wolnossących lub turbodoładowanych, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, które wykorzystują oleje HTHS (High Temperature High Shear) o niskim współczynniku tarcia i lepkości.
Zalecany do wszystkich typów silników benzynowych i Diesla, w których wymagany jest środek smarny „Fuel Economy”: normy ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5. Kompatybilny z katalizatorami post. Niektóre silniki nie mogą używać tego rodzaju smaru, przed użyciem należy zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu.
159,70
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokowydajny, w 100% syntetyczny olej „Fuel Economy” opracowany specjalnie dla wszystkich najnowszych pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroën i DS) z silnikami benzynowymi najnowszej generacji lub wysokoprężnymi „HDi” z lub bez FAP, wymagających oleju zatwierdzonego przez PSA B71 2290 i objęte normami emisji spalin Euro 4, Euro 5 i Euro 6.
150,02
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
Olej smarowy Technosynthese® o wysokiej wydajności i ochronie. Jego zastosowanie zalecane jest do pojazdów marek BMW, FORD, GM-Opel, MERCEDES, RENAULT i VAG (Volkswagen, Audi, Skoda i Seat). Specjalnie opracowany dla pojazdów ostatniej generacji, z silnikami benzynowymi lub Diesla, wolnossącymi lub z turbodoładowaniem, z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem i zgodnych z normami ochrony środowiska EURO 4, EURO 5 lub EURO 6, z wymaganiami oleju ACEA C3.
232,30
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka
100% syntetyczny olej silnikowy. Ten środek smarny jest specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami wysokoprężnymi lub benzynowymi, które wymagają zgodności z normą ACEA C3. Zapewnia wysoką ochronę dzięki olejowej formule, która gwarantuje wysoką moc smarowania. Ten olej silnikowy jest kompatybilny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych.
164,54
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na wtorek, 4 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach na sprężony gaz ziemny (CNG), gaz płynny (LPG) lub dwupaliwowe (benzyna + gaz). Nie nadaje się do silników Diesla. Okresowość zmian należy przeprowadzać maksymalnie co 15 000 km.

Motul to jeden z największych światowych producentów olejów smarowych .

Od momentu powstania — ponad półtora wieku temu — ta francuska firma produkuje wysokowydajne oleje silnikowe z założeniem, że zawsze znajduje się w czołówce technologii, z modernizacją i zrównoważonym rozwojem jako doskonałym punktem odniesienia.

Pochodzenie olejku Motul

Jeśli myślisz o zakupie któregokolwiek z produktów Motul, być może zastanawiasz się, jaki jest olej Motul. Aby stworzyć perfekcyjną kompozycję miejsca, ważne jest, aby najpierw poznać niektóre cechy historii i tradycji marki.

Motul jest jednym z najbardziej renomowanych producentów środków smarnych, w dużej mierze dzięki jakości swoich produktów, zdolności do innowacji, a przede wszystkim kluczowemu udziałowi w świecie rywalizacji , co uczyniło Motul synonimem sportowego charakteru, mocy, wysoka wydajność i zaawansowana technologia.

Chociaż wszyscy na pierwszy rzut oka kojarzą Motul z produkcją smarów silnikowych, opracowują oni również szeroką gamę produktów, od chłodziw po płyny hamulcowe, przechodząc przez smary przekładniowe lub smary do smarowania skrzyń biegów.

Rodzaje olejów Motul do samochodów

Chociaż Motul opracowuje smary do wszystkich typów pojazdów (motocykle, quady ,…), skupiając się wyłącznie na smarach do silników samochodowych, Motul oferuje 5 rodzajów produktów:

  • 8100 : jest w 100% syntetycznym olejem Motul. Łączy w sobie kilka aprobat w jednym środku smarnym, co czyni go olejem przeznaczonym dla warsztatów wielomarkowych, ze względu na jego dużą wszechstronność i dostosowanie do różnych modeli samochodów na rynku.
  • Specyficzny : kolejny w 100% syntetyczny olej bardziej zorientowany na oficjalnych dealerów, ponieważ został wyprodukowany zgodnie z wytycznymi różnych producentów, oferując w ten sposób specyficzny olej dla każdej marki samochodu.
  • 4000 i 2000 : ta gama olejów mineralnych skierowana jest przede wszystkim do warsztatów wielomarkowych, które regularnie pracują z flotą starszych pojazdów, z wieloma kilometrami.
  • 6100 : półsyntetyczny środek smarny, który łączy najlepsze osiągi w silnikach o wysokiej wydajności w bardzo niskiej cenie. Obejmuje lepkości od 10W40 do 5W40.
  • 4100 i 2100 : są to oleje syntetyczne, które Motul kieruje do starszych pojazdów, z wieloma kilometrami, o wyjątkowym stosunku jakości do wydajności.

Opinie o olejku Motul

Wielu entuzjastów samochodów ma wątpliwości, jakiej marki smaru użyć w swoim samochodzie.

Zamieszanie jest zrozumiałe, ponieważ producenci samochodów zwykle nie polecają określonej marki, a jedynie wskazują najbardziej odpowiednie specyfikacje i lepkość dla swoich pojazdów.

Jednak podczas wyszukiwania w sieci weryfikowane jest, że na najbardziej autorytatywnych forach w Internecie stosowanie oleju Motul jest masowo zalecane ze względu na jego wyjątkowe właściwości .

Kup olej Motul w Endado

Jeśli chcesz kupić olejek Motul, Endado jest najlepszym miejscem do tego.

A to głównie dlatego , że cena smaru jest bardzo konkurencyjna .

Więc nie czekaj dłużej i zacznij kupować cały olej Motul, którego potrzebujesz do swojego samochodu.