Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Olej motul 5w30':

13 produkty
185,09
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
218,66
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

  • Rodzaj połączenia : Puszka
167,57
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
W pełni syntetyczny, wysokowydajny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników Forda. Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten środek smarny ma oznaczenie "fuel economy", a więc jest olejem pozwalającym na oszczędność paliwa. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
190,92
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.
  • Rodzaj połączenia : Puszka
191,95
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, niezależnie od tego, czy mają filtr cząstek stałych. Obudź samochody z katalizatorem. Ten olej jest wskazany do silników LPG. Częstotliwość wymiany tego smaru można przeprowadzić nawet co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
180,54
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień

W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
56,96
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej „long life”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
161,00
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
238,99
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień

W pełni syntetyczny olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Ten środek smarny o niskiej zawartości popiołu może być stosowany w silnikach z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Dotyczy pojazdów zgodnych z przepisami dotyczącymi zanieczyszczeń Euro IV, V i VI. Ma częstotliwość zmian maksymalnie 30 000 km.

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
193,54
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
Smar silnikowy z formułą Technosynthese (półsyntetyczny) odpowiedni dla Grupy VAG, która wymaga standardu 505.01 w gamie SAE 5w30, oprócz Chryslera, GM i Mercedes-Benz. Nadaje się do pojazdów benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji spełniających wymagania Euro IV, V i VI z certyfikatem ACEA C3.
  • Rodzaj połączenia : Puszka
61,52
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 3 z kwiecień
MOTUL TRANSMISSION CLEAN to środek do czyszczenia skrzyni biegów przed konserwacją do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów, ręcznych lub zrobotyzowanych, konwencjonalnych skrzyniach biegów ze zmiennikiem momentu obrotowego (BVA), podwójnym sprzęgłem (DCT) lub ciągłym wariatorem (CVT).
59,11
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 1
  • Rodzaj połączenia : Puszka
60,40
*VAT naliczony

Niedostępne

Wysyłka 32 zł
Specjalnie zaprojektowany do najnowszych pojazdów grupy DAIMLER (Mercedes) wyposażonych w silniki Diesla "BlueTEC" z SCR (Selective Catalyst Reduction), gdzie wymagane jest stosowanie oleju homologowanego z normą Mercedes-Benz MB 229.52 i spełniającego normy antyzanieczyszczenia EURO IV, EURO V i EURO VI. Zalecany również do silników Mercedes Diesel wyposażonych w filtry cząstek stałych (FAP) i niektórych silników benzynowych wymagających homologacji MB 229.51 lub MB 229.31.
  • Pojemność [litr] : 1

Jeśli zdecydowałeś się na użycie oleju Motul 5W30 w swoim pojeździe, w tym dziale Endado możesz zobaczyć, który produkt jest najbardziej odpowiedni dla Twojego silnika (zawsze przestrzegając wskazówek zawartych w instrukcji producenta samochodu),

A kiedy znajdziesz potrzebny olej, możesz złożyć zamówienie bezpośrednio, wpisując wybrany plik produktu.

Doświadczenie Motul w obsłudze branży motoryzacyjnej

Dzięki ponad 150-letniemu doświadczeniu, firma Motul Lubrykanty ugruntowała swoją pozycję jako jeden z największych producentów samochodowych olejów smarowych.

Dzięki temu doświadczeniu wiodący światowi producenci samochodów zawsze liczą na to, że zespoły badawczo-rozwojowe Motul opracują nowe produkty , które służą do smarowania silników wprowadzanych na rynek.

Dlatego Motul jest pozycjonowany jako jeden z najbardziej wykwalifikowanych producentów środków smarnych, który dostarcza olej do najbardziej wymagających silników na rynku.  

Do czego służy olej Motul 5W30?

Ponieważ są to oleje wielosezonowe, ta nomenklatura odnosi się do lepkości oleju w dwóch różnych temperaturach.

Z jednej strony 5W wskazuje, że ma dobrą płynność na zimno. Nawet w ekstremalnie niskich temperaturach pompa olejowa jest w stanie wtłoczyć środek smarny do silnika, dzięki czemu silnik jest całkowicie chroniony podczas uruchamiania.

Gdyby olej był bardzo lepki, w ekstremalnie niskich temperaturach trudno byłoby spełnić swoją funkcję.

Ale te wielosezonowe oleje muszą odpowiednio smarować silnik nie tylko wtedy, gdy olej jest zimny — i gęstszy — ale także wtedy, gdy się nagrzewa i staje się bardziej płynny .

Z tego powodu mamy drugą liczbę, która wskazuje lepkość smaru, gdy silnik pracuje w temperaturze roboczej. W tym przypadku olej Motul 5W30 jest idealny ze względu na swoją płynność do smarowania nowych silników, przy kilkukilometrowej eksploatacji.

Jednak gdy silnik starzeje się i zaczynają pojawiać się luki, zaleca się zmianę na nieco gęstszy olej, który lepiej pokryje metalowe powierzchnie, które musi chronić przed tarciem i nagrzewaniem.

Kup olej Motul 5W30 w Endado

W Endado można znaleźć różne referencje oleju Motul 5W30 . W zależności od tego, co wskazuje instrukcja obsługi Twojego samochodu, możesz wybrać jeden z następujących olejów Motul.

Olej Motul 5W30 8100 X-Clean

100% syntetyczny olej, przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych spełniających normy EURO IV lub EURO V. 

Ponieważ jest to olej o wysokich parametrach użytkowych, jest szczególnie kierowany do pojazdów z wyższej półki takich marek jak Porsche, Mercedes czy BMW .

Olej Eko-Nergiczny Motul 5W30 8100

Jest to w pełni syntetyczny olej typu „ Fuel Economy ” ze względu na niskie tarcie i lepkość.

Oznacza to, że sprzyja mniejszemu zużyciu paliwa (około 10% mniej).

Może być stosowany w silnikach benzynowych, diesla i LPG.

Olej specjalny Motul 5W30 504 00 507 00

100% syntetyczny olej przeznaczony do najnowszych silników produkowanych przez Grupę Volkswagen – benzynowych i diesla – spełniających normy EURO IV, EURO V lub EURO VI.

Jest to olej o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego .

Olej Motul 5W30 8100 X-Clean FE

W 100% syntetyczny olej przeznaczony do silników o wysokich osiągach i specjalnie zaprojektowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa .

Jest zgodny z normami ACEA C2 i ACEA C3 i może być stosowany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych zgodnych z normami EURO IV, EURO V i EURO VI.