W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten środek smarny jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten olej ma częstotliwość wymiany 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny kompatybilny z silnikami Diesla i benzynowymi Opla i Chevroleta. Jest to olej pozbawiony w swoim składzie siarki i fosforu, dlatego jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Ten środek smarny o niskiej zawartości popiołu może być stosowany w silnikach z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Dotyczy pojazdów zgodnych z przepisami dotyczącymi zanieczyszczeń Euro IV, V i VI. Ma częstotliwość zmian maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Ten środek smarny o niskiej zawartości popiołu może być stosowany w silnikach z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Dotyczy pojazdów zgodnych z przepisami dotyczącymi zanieczyszczeń Euro IV, V i VI. Ma częstotliwość zmian maksymalnie 30 000 km.
Niedostępne
Niedostępne
Jeśli zdecydowałeś się na użycie oleju Motul 5W30 w swoim pojeździe, w tym dziale Endado możesz zobaczyć, który produkt jest najbardziej odpowiedni dla Twojego silnika (zawsze przestrzegając wskazówek zawartych w instrukcji producenta samochodu),
A kiedy znajdziesz potrzebny olej, możesz złożyć zamówienie bezpośrednio, wpisując wybrany plik produktu.
Dzięki ponad 150-letniemu doświadczeniu, firma Motul Lubrykanty ugruntowała swoją pozycję jako jeden z największych producentów samochodowych olejów smarowych.
Dzięki temu doświadczeniu wiodący światowi producenci samochodów zawsze liczą na to, że zespoły badawczo-rozwojowe Motul opracują nowe produkty , które służą do smarowania silników wprowadzanych na rynek.
Dlatego Motul jest pozycjonowany jako jeden z najbardziej wykwalifikowanych producentów środków smarnych, który dostarcza olej do najbardziej wymagających silników na rynku.
Ponieważ są to oleje wielosezonowe, ta nomenklatura odnosi się do lepkości oleju w dwóch różnych temperaturach.
Z jednej strony 5W wskazuje, że ma dobrą płynność na zimno. Nawet w ekstremalnie niskich temperaturach pompa olejowa jest w stanie wtłoczyć środek smarny do silnika, dzięki czemu silnik jest całkowicie chroniony podczas uruchamiania.
Gdyby olej był bardzo lepki, w ekstremalnie niskich temperaturach trudno byłoby spełnić swoją funkcję.
Ale te wielosezonowe oleje muszą odpowiednio smarować silnik nie tylko wtedy, gdy olej jest zimny — i gęstszy — ale także wtedy, gdy się nagrzewa i staje się bardziej płynny .
Z tego powodu mamy drugą liczbę, która wskazuje lepkość smaru, gdy silnik pracuje w temperaturze roboczej. W tym przypadku olej Motul 5W30 jest idealny ze względu na swoją płynność do smarowania nowych silników, przy kilkukilometrowej eksploatacji.
Jednak gdy silnik starzeje się i zaczynają pojawiać się luki, zaleca się zmianę na nieco gęstszy olej, który lepiej pokryje metalowe powierzchnie, które musi chronić przed tarciem i nagrzewaniem.
W Endado można znaleźć różne referencje oleju Motul 5W30 . W zależności od tego, co wskazuje instrukcja obsługi Twojego samochodu, możesz wybrać jeden z następujących olejów Motul.
100% syntetyczny olej, przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych spełniających normy EURO IV lub EURO V.
Ponieważ jest to olej o wysokich parametrach użytkowych, jest szczególnie kierowany do pojazdów z wyższej półki takich marek jak Porsche, Mercedes czy BMW .
Jest to w pełni syntetyczny olej typu „ Fuel Economy ” ze względu na niskie tarcie i lepkość.
Oznacza to, że sprzyja mniejszemu zużyciu paliwa (około 10% mniej).
Może być stosowany w silnikach benzynowych, diesla i LPG.
100% syntetyczny olej przeznaczony do najnowszych silników produkowanych przez Grupę Volkswagen – benzynowych i diesla – spełniających normy EURO IV, EURO V lub EURO VI.
Jest to olej o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego .
W 100% syntetyczny olej przeznaczony do silników o wysokich osiągach i specjalnie zaprojektowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa .
Jest zgodny z normami ACEA C2 i ACEA C3 i może być stosowany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych zgodnych z normami EURO IV, EURO V i EURO VI.