W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji. Jest to olej kompatybilny z silnikami posiadającymi filtr cząstek stałych i katalizator, posiada oznaczenie „low saps”. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej z oznaczeniem „niskie soki”, dzięki czemu ma niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, a także jest kompatybilny z filtrem cząstek stałych i katalizatorem trójdrożnym. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z najnowszą generacją silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej z oznaczeniem „niskie soki”, dzięki czemu ma niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, a także jest kompatybilny z filtrem cząstek stałych i katalizatorem trójdrożnym. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest kompatybilny z systemami zapobiegającymi zanieczyszczeniom, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km między wymianami oleju.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest kompatybilny z systemami zapobiegającymi zanieczyszczeniom, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km między wymianami oleju.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy do silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o obniżonej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest kompatybilny z systemami anti-pollution, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy do silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o obniżonej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest kompatybilny z systemami anti-pollution, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to olej o dużej zawartości popiołu siarczanowego, dlatego nie zaleca się umieszczania go w pojazdach z filtrem cząstek stałych. Ten smar jest przygotowany do przejechania 10 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest kompatybilny z systemami zapobiegającymi zanieczyszczeniom, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km między wymianami oleju.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi i Diesla. Jest kompatybilny z systemami zapobiegającymi zanieczyszczeniom, takimi jak filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Dzięki temu smarowi można przejechać maksymalnie 30 000 km między wymianami oleju.
W 100% syntetyczny olej silnikowy — opracowany, aby przewyższyć wysokie wymagania wysokowydajnych silników Jaguar-Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1.
W 100% syntetyczny olej silnikowy — opracowany, aby przewyższyć wysokie wymagania wysokowydajnych silników Jaguar-Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1.
Czy nadszedł czas, aby wymienić olej w samochodzie i myślisz o wlaniu do niego oleju Shell?
W tej sekcji Endado znajdziesz wszystko, co dotyczy asortymentu środków smarnych Shell .
Royal Dutch Shell to spółka węglowodorowa z kapitałem angielsko-holenderskim, uznawana nie tylko za jedną z najpotężniejszych międzynarodowych korporacji na świecie, ale także za jedną z 4 największych firm w sektorze.
Smary Shell są światowymi liderami pod względem sprzedaży olejów samochodowych.
Jej pozycja na rynku jest tak ugruntowana, że oleje Shell można znaleźć w ponad 100 krajach. Głównie dlatego, że Shell słynie z zaangażowania w technologię w celu zapewnienia maksymalnej innowacyjności, dzięki czemu jej smary zawsze oferują najlepsze formuły, nawet dla najbardziej wymagających silników .
W Endado sprzedajemy szeroką gamę olejów Shell do Twojego samochodu pod nazwą handlową Shell Helix .
Dzięki temu rodzajowi oleju osiąga się wyższą wydajność niż w przypadku olejów mineralnych.
I nie tylko to: jego moc ochrony, a także zdolność do czyszczenia silnika jest również większa .
W katalogu smarów syntetycznych znajdziemy:
Olej mineralny z dodatkiem oleju syntetycznego , który lepiej chroni silnik.
Istnieją dwie różne wersje tego oleju:
Naturalny olej bez dodatków , który chroni przed szlamem generowanym przez silnik.
Shell sprzedaje różne rodzaje olejów mineralnych:
Specjalny preparat do smarowania silników Diesla , prezentowany w kilku różnych gamach:
Smar opracowany specjalnie z myślą o ochronie układu emisyjnego samochodu , powodując mniejsze zużycie paliwa i lepsze usuwanie cząstek stałych.