Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'oleje samochodowe':

336 produkty
140,81
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten posiada oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
263,94
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, dzięki czemu jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów najnowszych samochodów.
  • Pojemność [litr] : 5
147,97
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Syntetyczny olej smarowy odpowiedni dla każdego silnika o wysokich osiągach. Jego formuła sprawia, że jest niezastąpiony w smarowaniu silników TDI z grupy Seat-Audi-VW-Skoda, które wykorzystują pojedynczą pompę wtryskową. Dzięki swoim właściwościom jest kompatybilny z innymi paliwami, takimi jak LPG (gaz płynny) i CNG (sprężony gaz ziemny), tak powszechnymi w pojazdach komunikacji miejskiej. Niska zawartość popiołu, kompatybilność z układami oczyszczania spalin oraz szczególna lepkość przyczyniają się z jednej strony do minimalizacji zużycia krytycznych części silnika, a z drugiej do zmniejszenia emisji szkodliwych cząstek do środowiska.
  • Pojemność [litr] : 5
119,24
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
196,82
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, polecany do pojazdów z filtrem cząstek stałych najnowszej generacji, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu w swoim składzie. Jest również kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w trójdrożny katalizator. Ten smar nazywa się „długą żywotnością”, więc częstotliwość jego zmiany wynosi 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
189,13
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej o wysokiej wydajności. Jego skład maksymalnie redukuje popiół, siarkę i fosfor, co czyni go doskonałym olejem do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Olej o nazwie „długa żywotność”, maksymalna częstotliwość wymiany 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
162,44
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest to olej tzw. „low sap”, a więc jego skład jest ubogi w popiół siarczanowy, siarkę i fosfor. Z tym smarem możesz przejechać 30 000 km, ponieważ jest to olej o „długiej żywotności”.
  • Pojemność [litr] : 5
128,19
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka

Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
218,53
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, więc jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów większości obecnych samochodów.

157,99
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
150,55
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej. Szanuj wielozaworowe głowice cylindrów, samochody wyposażone w turbosprężarkę, zarówno diesla, jak i benzynę. Smar nie nadaje się do stosowania z filtrem cząstek stałych, ponieważ jego skład zawiera popiół, który mógłby uszkodzić ten system. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Olej wskazany dla częstotliwości wymiany od 15 000 do 20 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
187,62
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
179,42
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Pojemność [litr] : 5
184,24
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej o składzie, kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest olejem „low sap” o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Jest kompatybilny z silnikami katalizowanymi. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
118,49
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
172,80
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
145,22
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
Olej smarowy na bazie syntetycznej opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych lub wysokoprężnych samochodów osobowych. Jego syntetyczne składniki zapewniają mu wysoką stabilność chemiczną, co w połączeniu z nadzwyczajną wydajnością pozwala na optymalizację okresów wymiany oleju. Ze względu na niską lepkość ułatwia rozruch na zimno, chroniąc układy popychaczy hydraulicznych, zapewniając doskonałe smarowanie w każdej temperaturze. Ponadto jego wysoka stabilność termiczna utrzymuje smar dłużej w normalnych warunkach użytkowania.
  • Pojemność [litr] : 5
148,53
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej odpowiedni do silników wielozaworowych, turbodoładowanych lub z katalizatorem trójdrożnym. Ten smar nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych. Ma częstotliwość zmian 15 000 km przy niesportowym użytkowaniu pojazdu.
  • Pojemność [litr] : 5
70,32
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, dzięki czemu jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów najnowszych samochodów.
  • Pojemność [litr] : 1
263,94
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na piątek, 7 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej o wysokiej wydajności temperaturowej i ciśnieniowej, opracowany do silników z filtrem cząstek stałych (może być również stosowany w pojazdach bez tego układu), o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu. Smar o nazwie „long life” o maksymalnej częstotliwości wymiany 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5

Chcesz kupić olej do swojego samochodu? Trafiłeś we właściwe miejsce!

W Endado możesz kupić olej samochodowy przez Internet w najlepszej cenie i uzyskać dostęp do najlepszych marek na rynku, takich jak Castrol, Total, Elf, Ford, Gulf, Motul, Mobil, Opel czy Repsol.

Dlaczego olej samochodowy jest tak ważny?

Podjęcie właściwej decyzji przy zakupie oleju 5W30 lub 10W40 lub wybór między konkretną marką lub inną może mieć wpływ na osiągi i żywotność silnika w dłuższej perspektywie.

Jeśli twój olej nie smaruje dobrze części lub nie zadba o chłodzenie i czyszczenie każdego z elementów silnika, prędzej czy później przestanie działać. Ponadto zauważysz wzrost zużycia paliwa, a kupowanie taniego oleju silnikowego może okazać się drogie .

Jakie marki olejów są sprzedawane w Endado?

W opaleniźnie Endado kupisz oleje samochodowe renomowanych, sprawdzonych marek, które zaoferują Ci maksymalne osiągi w najniższej możliwej cenie:

  • Olej Castrol
  • olej elfów
  • olej forda
  • Olej Zatokowy
  • Olejek Motul
  • olej opla
  • Olej Repsol
  • Całkowity olej
  • Olej Mobilny
  • i wiele więcej!

Jakie są najlepiej sprzedające się olejki Endado?

Codziennie sprzedajemy olej online i wszystkie marki działają bardzo dobrze, ale Total Quartz i Castrol Edge są bez wątpienia najlepiej sprzedającymi się produktami.

Polecamy przyjrzeć się olejom Total Quartz 7000, Castrol Edge LL Titanium, Total Quartz 9000 lub Repsol Elite TDI.

Mimo to pozostałe oleje samochodowe, które można kupić w Endado, są podobnej jakości. Powinieneś również przeanalizować, który olej jest najbardziej odpowiedni dla twojego samochodu przed jego zakupem lub zdecydować się na najpopularniejsze opcje.

Kiedy powinienem wymienić olej w moim samochodzie?

Oleje samochodowe sprzedawane w Endado mają maksymalną trwałość i pomogą Ci zaoszczędzić na dłuższą metę, podczas gdy inne tańsze oleje lub oleje nieznanych marek spowodują większe zużycie silnika i krótszą żywotność.

Samochód ostrzeże Cię, gdy będziesz musiał dokonać zmiany, włączając lampkę ostrzegawczą na panelu sterowania. Możesz to również sprawdzić za pomocą miarki poziomu oleju lub udając się do warsztatu, aby dokonać ogólnego przeglądu swojego pojazdu.

Jaki olej silnikowy kupić do mojego samochodu?

Decyzja o zakupie oleju silnikowego powinna opierać się na temperaturze otoczenia w Twojej okolicy i zalecanym oleju do silnika.

Przede wszystkim sprawdź, jakiego oleju używałaś do tej pory i poszukaj takiego o podobnych właściwościach. Na przykład, jeśli kupowanie oleju 5W30 lub kupowanie oleju 10W40 najlepiej pasuje do twojego silnika, nie musisz go wymieniać.

Z drugiej strony, jeśli zmienisz miejsce z gorącego na zimny lub odwrotnie, ważne jest, aby sprawdzić lepkość. Im gorętszy obszar, tym wyższa klasa lepkości będzie potrzebna, a im zimniejszy obszar, tym niższa powinna być ta wartość.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wyboru oleju, z przyjemnością pomożemy Ci kupić olej silnikowy w 100% doradzany i w najlepszej cenie w Endado .