Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.
Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.
Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.
Niedostępne
Wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Ten środek smarny zawiera w swoim składzie siarkę i fosfor, dlatego nie można go stosować w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Nadaje się do montażu w silnikach z katalizatorem. Olej z częstotliwością wymiany 15 000 km.
Niedostępne
Wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Ten środek smarny zawiera w swoim składzie siarkę i fosfor, dlatego nie można go stosować w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Nadaje się do montażu w silnikach z katalizatorem. Olej z częstotliwością wymiany 15 000 km.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten posiada oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
Niedostępne
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten posiada oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej opracowany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten środek smarny jest odpowiedni dla pojazdów wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Jest kompatybilny z silnikami Stop-Star. Dzięki temu smarowi możesz przejechać od 20 000 do 30 000 km.
Niedostępne
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej opracowany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten środek smarny jest odpowiedni dla pojazdów wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Jest kompatybilny z silnikami Stop-Star. Dzięki temu smarowi możesz przejechać od 20 000 do 30 000 km.
Niedostępne
Olej o wielosezonowym składzie mineralnym do starych silników benzynowych i diesla. Ten środek smarny zawiera popiół siarczanowy, siarkę i fosfor, dlatego nie jest kompatybilny z filtrem cząstek stałych. Wskazane jest montowanie go w pojazdach wyposażonych w katalizator. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 10 000 km.
Niedostępne
Olej o wielosezonowym składzie mineralnym do starych silników benzynowych i diesla. Ten środek smarny zawiera popiół siarczanowy, siarkę i fosfor, dlatego nie jest kompatybilny z filtrem cząstek stałych. Wskazane jest montowanie go w pojazdach wyposażonych w katalizator. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 10 000 km.
Niedostępne
Niedostępne
Oleje total to obecnie jedna z najbardziej zaawansowanych opcji, jeśli chodzi o kupowanie oleju samochodowego. Jej imponująca zdolność do konserwacji podzespołów i maksymalizacji wydajności silnika plasuje francuską markę wśród najlepszych.
W Endado możesz kupić lubrykanty Total w bezkonkurencyjnych cenach, których nie znajdziesz w innych sklepach.
Olej Total jest jednym z najpotężniejszych, jeśli chodzi o pełnienie funkcji, jaką każdy olej ma w silniku samochodowym: smarowanie, chłodzenie i czyszczenie silnika i jego części w celu zapobiegania jego zużyciu.
Jeśli nie używasz smarów Total, silnik będzie się szybciej zużywał, a zużycie paliwa w Twoim pojeździe wzrośnie. Jeśli chcesz zainwestować, nie patrząc tak bardzo na cenę oleju samochodowego, a przede wszystkim szukasz jakości, Total jest Twoją marką.
Total dzieli swoje rodzaje olejów na 2: Total Quartz (dla lekkich pojazdów) oraz Total Rubia (dla pojazdów przemysłowych). Oprócz tego posiada również smary do skrzyń biegów, a nawet do maszyn rolniczych.
O ile nie używasz pojazdów przemysłowych, zawsze powinieneś spojrzeć na gamę olejów Total Quartz, aby znaleźć idealny olej do swojego samochodu.
W gamie Total Quartz, której prawdopodobnie szukasz, wyróżniają się niektóre oleje, takie jak Total Quartz 7000 Energy lub Total Quartz Ineo ECS.
Jeśli zdecydowałeś się na zakup środka smarnego Total Quartz, przede wszystkim powinieneś wziąć pod uwagę jaki olej używa Twój samochód (lepkość 10W40, 5W10, …).
Ta lepkość zależy od temperatury otoczenia w miejscu, w którym mieszkasz. Jeśli mieszkasz w gorących obszarach, olej Total powinien mieć wyższą lepkość, podczas gdy w zimnych obszarach lepkość jest wyższa.
Mimo to, jeśli nie wiesz, jaki olej wybrać, możesz zapytać nas, a my doradzimy Ci, który najlepiej sprawdzi się w Twoim modelu samochodu.
Smary Total Quartz są dość wytrzymałe i można je spuszczać przez większość ich maksymalnego okresu użytkowania. Mimo to pamiętaj, że jeśli pojawi się lampka ostrzegawcza lub po pomiarze bagnetem zauważysz, że jesteś poniżej akceptowalnego poziomu, powinieneś to zmienić.
Dobrą rzeczą w tej marce jest to, że jest tania i jak wspomnieliśmy wcześniej, nie znajdziesz tańszego oleju Total w żadnym innym sklepie internetowym lub fizycznym.
Gama olejów Total Quartz jest najczęściej sprzedawana ze względu na jej zastosowanie w lekkich pojazdach, takich jak samochody, motocykle itp.
W tej gamie, która obejmuje 6 różnych produktów, od Total Classic po Total Quartz Ineo, najlepiej sprzedającymi się produktami są Total Quartz 7000 Energy 10W40 , Total Quartz 9000 Energy 5W40 i Total Quartz Ineo ECS 5W30 .
Ponownie, jeśli nie wiesz, który wybrać lub masz wątpliwości, sprawdź olej, którego dotychczas używałeś w swoim samochodzie lub poproś nas o ustalenie, który jest idealny do Twojego silnika.