W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi, diesla i LPG. Jest to środek smarny, który nie jest zalecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ nie jest to olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, który uszkodziłby najbardziej obecne systemy zapobiegające zanieczyszczeniom. Maksymalna częstotliwość zmian to 10 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej kompatybilny z silnikami benzynowymi, diesla i LPG. Jest to środek smarny, który nie jest zalecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ nie jest to olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, który uszkodziłby najbardziej obecne systemy zapobiegające zanieczyszczeniom. Maksymalna częstotliwość zmian to 10 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten smar nadaje się do umieszczania w silniku wyposażonym w filtr cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Olej zwany „niskimi sokami”. Maksymalny przebieg, jaki można zrobić z tym olejem to 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej do silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Ten smar nadaje się do umieszczania w silniku wyposażonym w filtr cząstek stałych lub katalizatory trójdrożne. Olej zwany „niskimi sokami”. Maksymalny przebieg, jaki można zrobić z tym olejem to 30 000 km.
Półsyntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do silników benzynowych, diesla i LPG. Ten smar nie nadaje się do montażu w pojazdach wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w katalizator. Ten olej ma częstotliwość wymiany 10 000 km.
Półsyntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do silników benzynowych, diesla i LPG. Ten smar nie nadaje się do montażu w pojazdach wyposażonych w systemy zapobiegające zanieczyszczeniom, takie jak filtry cząstek stałych. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w katalizator. Ten olej ma częstotliwość wymiany 10 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą spełniać wymogi Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i EGR. Jest to olej z oznaczeniem „long life”, więc częstotliwość wymiany to maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych, które muszą spełniać wymogi Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i EGR. Jest to olej z oznaczeniem „long life”, więc częstotliwość wymiany to maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych, LPG i Diesla z filtrami cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości siarki i fosforu. Ten smar ma częstotliwość wymiany 30 000 km, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych, LPG i Diesla z filtrami cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości siarki i fosforu. Ten smar ma częstotliwość wymiany 30 000 km, ponieważ jest olejem o „długiej żywotności”.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych lub bez. Jest znany jako olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, o niskiej zawartości siarki i fosforu. Jest to smar kompatybilny z silnikami katalizowanymi. Z tym olejem przejedziesz maksymalnie 15 000 km.
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych lub bez. Jest znany jako olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, o niskiej zawartości siarki i fosforu. Jest to smar kompatybilny z silnikami katalizowanymi. Z tym olejem przejedziesz maksymalnie 15 000 km.
W pełni syntetyczny olej odpowiedni do silników wysokoprężnych i benzynowych. Posiada niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu może być montowany w silnikach, w których znajdują się filtry cząstek stałych oraz katalizatory trójdrożne. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej odpowiedni do silników wysokoprężnych i benzynowych. Posiada niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu może być montowany w silnikach, w których znajdują się filtry cząstek stałych oraz katalizatory trójdrożne. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma niski skład popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dlatego jest zalecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) lub katalizatory trójdrożne. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma niski skład popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dlatego jest zalecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) lub katalizatory trójdrożne. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest środkiem smarnym o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne najnowocześniejszych pojazdów. Posiada oznaczenie „long life”, dzięki czemu nadaje się do przejechania maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest środkiem smarnym o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu, dzięki czemu jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne najnowocześniejszych pojazdów. Posiada oznaczenie „long life”, dzięki czemu nadaje się do przejechania maksymalnie 30 000 km.
Wielosezonowy olej mineralny przygotowany do silników benzynowych i wysokoprężnych. Nie należy montować go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejechania więcej niż 10 000 km.
Wielosezonowy olej mineralny przygotowany do silników benzynowych i wysokoprężnych. Nie należy montować go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejechania więcej niż 10 000 km.
Syntetyczny olej silnikowy wytwarzany jako olej kompatybilny z katalizatorem we współczesnych lekkich pojazdach z silnikiem Diesla z filtrem cząstek stałych oraz w silnikach benzynowych z trójdrożnymi układami katalizatora.
Syntetyczny olej silnikowy wytwarzany jako olej kompatybilny z katalizatorem we współczesnych lekkich pojazdach z silnikiem Diesla z filtrem cząstek stałych oraz w silnikach benzynowych z trójdrożnymi układami katalizatora.
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy, odpowiedni do najnowszych modeli na rynku benzynowym i wysokoprężnym z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Przeznaczony do silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy, odpowiedni do najnowszych modeli na rynku benzynowym i wysokoprężnym z filtrami cząstek stałych i katalizatorami trójdrożnymi. Przeznaczony do silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V. Z tym środkiem smarnym można przejechać maksymalnie 30 000 km.
Jeśli nadszedł czas na wymianę oleju w Twoim samochodzie, dlaczego nie zaufać większości ekspertów, którzy zajmą się smarowaniem Twojego silnika?
Na tej stronie Endado znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym możesz kupić olej Valvoline .
Już w 1866 roku firma Valvoline sprzedawała oleje smarowe w Stanach Zjednoczonych.
Od tego czasu aż do teraz Valvoline zdobywała doświadczenie, które pozycjonuje ją jako światowy punkt odniesienia w dystrybucji olejów silnikowych .
Przez cały ten okres firma Valvoline eksperymentowała i opracowywała nowe formuły, aby oferować produkty mające na celu zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających silników.
W tej sekcji Endado znajdziesz szeroką gamę olejów smarowych podzielonych na kilka gam w oparciu o ich właściwości techniczne.
Poniżej podajemy więcej informacji, abyś wiedział, który z tych olejów Valvoline jest najbardziej odpowiedni dla Twojego silnika.
Olej Valvoline Synpower jest olejem w pełni syntetycznym , zalecanym, jeśli zależy Ci na oleju smarnym najwyższej jakości, który wyjątkowo chroni metalowe części silnika, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i minimalizując emisję cząstek stałych do środowiska.
Ze względu na swoje właściwości olej ten nadaje się do dłuższych okresów wymiany.
Jest to olej półsyntetyczny, którego formuła umożliwia ciągłe stosowanie przez cały rok .
Jest to bardzo odpowiedni środek smarny zarówno do silników wysokoprężnych, jak i benzynowych lub LPG.
Zaprojektowany do smarowania pojazdów o dużych przebiegach, specjalne dodatki, z których jest wykonany, optymalnie chronią części silnika, które najbardziej cierpią z upływem czasu i przy ciągłym użytkowaniu.
Z tego powodu olej ten doskonale nadaje się do silników o wielokilometrowej eksploatacji .
Olej Valvoline MaxLife zawiera w swoim składzie szereg pierwiastków, które działają jak uszczelniacze zapobiegające pojawianiu się ewentualnych wycieków w wyniku zużycia.
Z drugiej strony ten rodzaj oleju również skutecznie usuwa szlam i pozostałości typowe dla starszych silników.
Półsyntetyczny smar do wysokowydajnych silników benzynowych .
Jego formuła optymalnie chroni silnik, nawet podczas pracy na wysokich obrotach.
Jego formuła poprawia wydajność paliwa, a także ma istotny udział w zmniejszeniu zużycia paliwa