Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.
Wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Ten środek smarny zawiera w swoim składzie siarkę i fosfor, dlatego nie można go stosować w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Nadaje się do montażu w silnikach z katalizatorem. Olej z częstotliwością wymiany 15 000 km.
Wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Ten środek smarny zawiera w swoim składzie siarkę i fosfor, dlatego nie można go stosować w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Nadaje się do montażu w silnikach z katalizatorem. Olej z częstotliwością wymiany 15 000 km.