Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Oleje o lepkości':

176 produkty
139,28
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten posiada oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
146,37
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Syntetyczny olej smarowy odpowiedni dla każdego silnika o wysokich osiągach. Jego formuła sprawia, że jest niezastąpiony w smarowaniu silników TDI z grupy Seat-Audi-VW-Skoda, które wykorzystują pojedynczą pompę wtryskową. Dzięki swoim właściwościom jest kompatybilny z innymi paliwami, takimi jak LPG (gaz płynny) i CNG (sprężony gaz ziemny), tak powszechnymi w pojazdach komunikacji miejskiej. Niska zawartość popiołu, kompatybilność z układami oczyszczania spalin oraz szczególna lepkość przyczyniają się z jednej strony do minimalizacji zużycia krytycznych części silnika, a z drugiej do zmniejszenia emisji szkodliwych cząstek do środowiska.
  • Pojemność [litr] : 5
117,95
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
194,68
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, polecany do pojazdów z filtrem cząstek stałych najnowszej generacji, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu w swoim składzie. Jest również kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w trójdrożny katalizator. Ten smar nazywa się „długą żywotnością”, więc częstotliwość jego zmiany wynosi 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
160,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest to olej tzw. „low sap”, a więc jego skład jest ubogi w popiół siarczanowy, siarkę i fosfor. Z tym smarem możesz przejechać 30 000 km, ponieważ jest to olej o „długiej żywotności”.
  • Pojemność [litr] : 5
126,80
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka

Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
156,28
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
148,91
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej. Szanuj wielozaworowe głowice cylindrów, samochody wyposażone w turbosprężarkę, zarówno diesla, jak i benzynę. Smar nie nadaje się do stosowania z filtrem cząstek stałych, ponieważ jego skład zawiera popiół, który mógłby uszkodzić ten system. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Olej wskazany dla częstotliwości wymiany od 15 000 do 20 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
185,58
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
177,47
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Pojemność [litr] : 5
182,24
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej o składzie, kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest olejem „low sap” o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Jest kompatybilny z silnikami katalizowanymi. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
117,21
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
170,93
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
146,92
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej odpowiedni do silników wielozaworowych, turbodoładowanych lub z katalizatorem trójdrożnym. Ten smar nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych. Ma częstotliwość zmian 15 000 km przy niesportowym użytkowaniu pojazdu.
  • Pojemność [litr] : 5
143,64
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Olej smarowy na bazie syntetycznej opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych lub wysokoprężnych samochodów osobowych. Jego syntetyczne składniki zapewniają mu wysoką stabilność chemiczną, co w połączeniu z nadzwyczajną wydajnością pozwala na optymalizację okresów wymiany oleju. Ze względu na niską lepkość ułatwia rozruch na zimno, chroniąc układy popychaczy hydraulicznych, zapewniając doskonałe smarowanie w każdej temperaturze. Ponadto jego wysoka stabilność termiczna utrzymuje smar dłużej w normalnych warunkach użytkowania.
  • Pojemność [litr] : 5
69,55
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, dzięki czemu jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów najnowszych samochodów.
  • Pojemność [litr] : 1
159,40
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Ten w pełni syntetyczny olej, zaprojektowany w oparciu o doświadczenie dostarczone przez zespoły zawodów Repsol, jest w stanie z powodzeniem sprostać najwyższym wymaganiom, jakim poddawany jest silnik na torze. Dlatego polecany jest jako najlepszy wybór do silników najbardziej zaawansowanych i wymagających samochodów osobowych na rynku, takich jak Porsche, Mercedes Benz, Audi, BMW itp., marek, które bezsprzecznie zaliczają go do swoich najbardziej polecanych produktów. Środek smarny będący synonimem sukcesu firmy Repsol w konkurencji.
  • Pojemność [litr] : 5
190,46
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

252,90
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
Wysokowydajny olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu.
  • Pojemność [litr] : 5
175,81
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na czwartek, 6 z październik
Dodaj do koszyka
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.