Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Oleje o lepkości':

173 produkty
143,84
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
163,26
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
186,10
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, polecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych najnowszej generacji, gdyż jest olejem o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu w swoim składzie. Jest również kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w katalizator trójdrożny. Ten smar nazywa się „długą żywotnością”, więc jego częstotliwość wymiany wynosi 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
135,16
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Syntetyczny olej smarowy odpowiedni dla każdego silnika o wysokich osiągach. Jego formuła sprawia, że jest niezastąpiony w smarowaniu silników TDI z grupy Seat-Audi-VW-Skoda, które wykorzystują pojedynczą pompę wtryskową. Dzięki swoim właściwościom jest kompatybilny z innymi paliwami, takimi jak LPG (gaz płynny) i CNG (sprężony gaz ziemny), tak powszechnymi w pojazdach komunikacji miejskiej. Niska zawartość popiołu, kompatybilność z układami oczyszczania spalin oraz szczególna lepkość przyczyniają się z jednej strony do minimalizacji zużycia krytycznych części silnika, a z drugiej do zmniejszenia emisji szkodliwych cząstek do środowiska.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
145,14
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest to olej tzw. „low sap”, a więc jego skład jest ubogi w popiół siarczanowy, siarkę i fosfor. Z tym smarem możesz przejechać 30 000 km, ponieważ jest to olej o „długiej żywotności”.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
154,75
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
134,62
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny olej. Szanuj wielozaworowe głowice cylindrów, samochody wyposażone w turbosprężarkę, zarówno diesla, jak i benzynę. Smar nie nadaje się do stosowania z filtrem cząstek stałych, ponieważ jego skład zawiera popiół, który mógłby uszkodzić ten system. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Olej wskazany dla częstotliwości wymiany od 15 000 do 20 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
171,26
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
119,73
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.

  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
114,62
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień

Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
170,28
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Olej silnikowy Ford Motorcraft 5W30 A5 to olej do silników samochodowych z homologacją ACEA A5/B5 i Ford WSS-M2C913-C, które grupują WSS-M2C913-B i WSS-M2C913-A.
44,65
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień

Płyn chłodzący — Płyn przeciw zamarzaniu do bezpośredniego stosowania na bazie glikolu etylenowego i pakietu organicznych inhibitorów korozji opracowanych specjalnie w celu ochrony różnych metali znajdujących się w układzie chłodzenia silników spalinowych, w tym aluminium i stopów.

139,99
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, oszczędzający paliwo. Odpowiedni do stosowania w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu. Szanuj katalizatory trójdrożne. Ten smar ma okresowość wymiany 15 000 - 30 000 w zależności od zamontowanego silnika.

  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
131,87
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych. Jest doskonale przystosowany do silników z turbosprężarkami, wielozaworami i wtryskiem bezpośrednim. Nadaje się do silników wyposażonych w katalizatory i jest kompatybilny z każdym silnikiem wykorzystującym paliwo bezołowiowe lub gaz płynny (LPG).
  • Pojemność [litr] : 5
125,64
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Kanister
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
150,64
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
115,23
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Półsyntetyczny olej wielosezonowy kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Nie nadaje się do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych. Ten środek smarny ożywia pojazdy z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 10 000 km.
163,76
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
Wysokiej jakości syntetyczny smar, przygotowany do filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych, ponieważ ma bardzo niski skład siarki i popiołu. Olej „Long Life”, z wydłużonymi okresami konserwacji do 30 000 km. Olej kompatybilny z pojazdami bez filtra DPF. Kompatybilny z silnikami z systemem Stop-Star.

  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 4
135,52
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy, oryginalny Volkswagen, odpowiedni do stosowania w silnikach wysokoprężnych bez filtrów cząstek stałych całej grupy producentów (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Ten smar nadaje się do stosowania w silnikach z katalizatorami. Częstotliwość zmian wynosi 15 000 km. najbardziej.
  • Pojemność [litr] : 5
132,06
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 11 z grudzień
W pełni syntetyczny olej odpowiedni do silników wielozaworowych, turbodoładowanych lub z katalizatorem trójdrożnym. Ten smar nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych. Ma częstotliwość zmian 15 000 km przy niesportowym użytkowaniu pojazdu.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5