Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.
Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.
Płyn chłodzący — Płyn przeciw zamarzaniu do bezpośredniego stosowania na bazie glikolu etylenowego i pakietu organicznych inhibitorów korozji opracowanych specjalnie w celu ochrony różnych metali znajdujących się w układzie chłodzenia silników spalinowych, w tym aluminium i stopów.
Płyn chłodzący — Płyn przeciw zamarzaniu do bezpośredniego stosowania na bazie glikolu etylenowego i pakietu organicznych inhibitorów korozji opracowanych specjalnie w celu ochrony różnych metali znajdujących się w układzie chłodzenia silników spalinowych, w tym aluminium i stopów.
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.
W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.