Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Oleje o lepkości':

157 produkty
136,03
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
146,02
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Syntetyczny olej smarowy odpowiedni dla każdego silnika o wysokich osiągach. Jego formuła sprawia, że jest niezastąpiony w smarowaniu silników TDI z grupy Seat-Audi-VW-Skoda, które wykorzystują pojedynczą pompę wtryskową. Dzięki swoim właściwościom jest kompatybilny z innymi paliwami, takimi jak LPG (gaz płynny) i CNG (sprężony gaz ziemny), tak powszechnymi w pojazdach komunikacji miejskiej. Niska zawartość popiołu, kompatybilność z układami oczyszczania spalin oraz szczególna lepkość przyczyniają się z jednej strony do minimalizacji zużycia krytycznych części silnika, a z drugiej do zmniejszenia emisji szkodliwych cząstek do środowiska.
  • Pojemność [litr] : 5
115,19
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty

Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Ten smar nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu w jego składzie. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 15 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
163,25
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest to olej tzw. „low sap”, a więc jego skład jest ubogi w popiół siarczanowy, siarkę i fosfor. Z tym smarem możesz przejechać 30 000 km, ponieważ jest to olej o „długiej żywotności”.
  • Pojemność [litr] : 5
161,36
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
176,38
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Pojemność [litr] : 5
135,80
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Rodzaj połączenia : Kanister
177,98
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny olej o składzie, kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ jest olejem „low sap” o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Jest kompatybilny z silnikami katalizowanymi. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
185,08
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy wysokiej jakości, oryginalny Mercedes. Nadaje się do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych i bez niego, ponieważ ma bardzo niski poziom popiołu siarczanowego. Z tym smarem możesz przejechać maksymalnie 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
146,32
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Olej smarowy na bazie syntetycznej opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych lub wysokoprężnych samochodów osobowych. Jego syntetyczne składniki zapewniają mu wysoką stabilność chemiczną, co w połączeniu z nadzwyczajną wydajnością pozwala na optymalizację okresów wymiany oleju. Ze względu na niską lepkość ułatwia rozruch na zimno, chroniąc układy popychaczy hydraulicznych, zapewniając doskonałe smarowanie w każdej temperaturze. Ponadto jego wysoka stabilność termiczna utrzymuje smar dłużej w normalnych warunkach użytkowania.
  • Pojemność [litr] : 5
187,44
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Olej silnikowy Ford Motorcraft 5W30 A5 to olej do silników samochodowych z homologacją ACEA A5/B5 i Ford WSS-M2C913-C, które grupują WSS-M2C913-B i WSS-M2C913-A.
246,99
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Syntetyczny środek smarny o wysokiej wydajności i niskiej zawartości popiołu.
Mobil 1 ESP 5W-30 spełnia wiele właściwości wymaganych obecnie przez producentów samochodów osobowych. Pozwala to na zmniejszenie ilości środków smarnych na stanie magazynowym poprzez posiadanie najważniejszych dopuszczeń rynkowych dotyczących silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych lub bez. Jego formuła pozwala maksymalnie wydłużyć okresy między wymianami, utrzymując silnik przez cały czas w doskonałej kondycji.
  • Pojemność [litr] : 5
185,31
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
161,41
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Ten w pełni syntetyczny olej, zaprojektowany w oparciu o doświadczenie dostarczone przez zespoły zawodów Repsol, jest w stanie z powodzeniem sprostać najwyższym wymaganiom, jakim poddawany jest silnik na torze. Dlatego polecany jest jako najlepszy wybór do silników najbardziej zaawansowanych i wymagających samochodów osobowych na rynku, takich jak Porsche, Mercedes Benz, Audi, BMW itp., marek, które bezsprzecznie zaliczają go do swoich najbardziej polecanych produktów. Środek smarny będący synonimem sukcesu firmy Repsol w konkurencji.
  • Pojemność [litr] : 5
167,77
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny, wysokowydajny, wielosezonowy olej przeznaczony do silników Forda. Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Ten środek smarny ma oznaczenie "fuel economy", a więc jest olejem pozwalającym na oszczędność paliwa. Ma maksymalną częstotliwość zmian 30 000 km.
142,79
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Wysokiej jakości wielosezonowy smar półsyntetyczny. Dotyczy zarówno silników wysokoprężnych, jak i benzynowych. Nie jest wskazany dla filtrów cząstek stałych (DPF), ponieważ zawiera siarkę w swoim składzie. Ten olej ma maksymalną częstotliwość wymiany 10 000 km.

189,89
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Oryginalny olej Toyota (TGMO), przetestowany i opracowany wyłącznie w celu zapewnienia najlepszych osiągów Twojej Toyoty, niezależnie od warunków użytkowania. Olej 5w30 Premium Fuel Economy jest obecnie zalecanym przez nas olejem w całym asortymencie, ze względu na rosnące wymagania techniczne i środowiskowe, które wymagają oleju najwyższej jakości.
  • Pojemność [litr] : 5
191,14
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy mający zastosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Jest to smar, który nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu, dlatego szanuje filtry cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Zaleca się przejechanie maksymalnie 30 000 km, ponieważ jest to olej zwany „long life”.
175,62
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty
Wysokiej jakości syntetyczny smar, przygotowany do filtrów cząstek stałych i katalizatorów trójdrożnych, ponieważ ma bardzo niski skład siarki i popiołu. Olej „Long Life”, z wydłużonymi okresami konserwacji do 30 000 km. Olej kompatybilny z pojazdami bez filtra DPF. Kompatybilny z silnikami z systemem Stop-Star.

113,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 13 z luty

Wielosezonowy olej syntetyczny do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniający normy jakości ACEA. Ten środek smarny zawiera w swoim składzie siarkę i fosfor, dlatego nie można go stosować w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Nadaje się do montażu w silnikach z katalizatorem. Olej z częstotliwością wymiany 15 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5