Dostawa w ciągu 5 dni I Wysyłka 32 zł
wybierz swój samochód
Wyniki wyszukiwania z

'Oleje o lepkości':

169 produkty
130,39
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
W pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej wielosezonowy, odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Smar ten ma oznaczenie „low sops”, dlatego należy go stosować w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Jest to olej o „długiej żywotności”, dlatego częstotliwość wymiany sięga nawet 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
169,06
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Jest to syntetyczny olej smarowy, który firma Repsol opracowała, aby sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników benzynowych i wysokoprężnych z grupy VW-Audi-Seat-Skoda, spełniając nową specyfikację VW 50700/504 00, w której m.in. wymagany jest dłuższy okres wymiany oleju. Ponadto jest zalecany do wszelkich silników benzynowych lub wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim z układami wydechowymi z filtrami cząstek stałych DPF. Jego właściwości jako długotrwałego środka smarnego (Long Life) sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa i środków smarnych, a co za tym idzie emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Ze względu na swoje parametry może być stosowany w pojazdach wymagających ACEA C2.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
182,25
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, polecany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych najnowszej generacji, gdyż jest olejem o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, siarki i fosforu w swoim składzie. Jest również kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w katalizator trójdrożny. Ten smar nazywa się „długą żywotnością”, więc jego częstotliwość wymiany wynosi 30 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
139,97
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Syntetyczny olej smarowy odpowiedni dla każdego silnika o wysokich osiągach. Jego formuła sprawia, że jest niezastąpiony w smarowaniu silników TDI z grupy Seat-Audi-VW-Skoda, które wykorzystują pojedynczą pompę wtryskową. Dzięki swoim właściwościom jest kompatybilny z innymi paliwami, takimi jak LPG (gaz płynny) i CNG (sprężony gaz ziemny), tak powszechnymi w pojazdach komunikacji miejskiej. Niska zawartość popiołu, kompatybilność z układami oczyszczania spalin oraz szczególna lepkość przyczyniają się z jednej strony do minimalizacji zużycia krytycznych części silnika, a z drugiej do zmniejszenia emisji szkodliwych cząstek do środowiska.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
118,70
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec

Wielosezonowy półsyntetyczny olej odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych ze względu na zawartość siarki i fosforu. Może być montowany na silnikach z katalizatorem. Z tym olejem nie zaleca się przejeżdżania więcej niż 10 000 km.

  • Pojemność [litr] : 5
139,40
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
W pełni syntetyczny olej. Szanuj wielozaworowe głowice cylindrów, samochody wyposażone w turbosprężarkę, zarówno diesla, jak i benzynę. Smar nie nadaje się do stosowania z filtrem cząstek stałych, ponieważ jego skład zawiera popiół, który mógłby uszkodzić ten system. Tak, nadaje się do silników z katalizatorem. Olej wskazany dla częstotliwości wymiany od 15 000 do 20 000 km.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
192,72
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu przygotowany do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne. Wskazany dla silników, które muszą być zgodne z przepisami dotyczącymi zapobiegania zanieczyszczeniom Euro IV i Euro V
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
144,97
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny, oszczędzający paliwo. Odpowiedni do stosowania w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych, ponieważ jest to olej o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu. Szanuj katalizatory trójdrożne. Ten smar ma okresowość wymiany 15 000 - 30 000 w zależności od zamontowanego silnika.

  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
179,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Olej silnikowy Ford Motorcraft 5W30 A5 to olej do silników samochodowych z homologacją ACEA A5/B5 i Ford WSS-M2C913-C, które grupują WSS-M2C913-B i WSS-M2C913-A.
177,63
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy przeznaczony do najnowocześniejszych pojazdów grupy VAG wyposażonych w silniki spełniające normy Euro4, Euro5 i Euro6. Ten smar jest kompatybilny z silnikami z filtrem cząstek stałych (DPF) i katalizatorami trójdrożnymi. Jest to olej o „długiej żywotności”, więc jego konserwację należy przeprowadzać co najwyżej co 30 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : C3
154,67
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy olej syntetyczny do pojazdów wyposażonych w trójdrożny katalizator. Ten smar nie nadaje się do umieszczania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi 15 000 do 20 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
46,24
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec

Płyn chłodzący — Płyn przeciw zamarzaniu do bezpośredniego stosowania na bazie glikolu etylenowego i pakietu organicznych inhibitorów korozji opracowanych specjalnie w celu ochrony różnych metali znajdujących się w układzie chłodzenia silników spalinowych, w tym aluminium i stopów.

130,17
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Olej półsyntetyczny mający zastosowanie w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Posiada w swoim składzie siarkę, dlatego nie zaleca się stosowania go w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być stosowany w pojazdach z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego smaru wynosi maksymalnie 10 000 km.
  • Klasa lepkości wg SAE : 10W-40
  • Rodzaj połączenia : Kanister
  • Specyfikacja wg ACEA : A3/B4
62,65
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
W pełni syntetyczny olej wielosezonowy odpowiedni do silników benzynowych i wysokoprężnych. Przygotowany do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych, ponieważ jest to olej z oznaczeniem „long life” (maksymalnie 30 000 km). Smar o niskiej zawartości popiołu i siarki, dzięki czemu jest szanowany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF) i trójdrożnych katalizatorów najnowszych samochodów.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 1
136,47
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Wysokiej jakości wielosezonowy, w pełni syntetyczny olej, oryginalny Nissan, przygotowany do silników diesla z filtrem cząstek stałych (DPF). Jest to smar z oznaczeniem „niskie soki”, a więc ma niską zawartość popiołu siarczanowego, siarki i fosforu. Ten smar ma interwał wymiany 30 000 km.
  • Pojemność [litr] : 5
209,84
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec

W pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i diesla spełniających normę ochrony przed zanieczyszczeniami Euro IV lub Euro V. Jest kompatybilny z silnikami wyposażonymi w filtr cząstek stałych i katalizatory trójdrożne, ponieważ nie zawiera w swoim składzie siarki ani fosforu . Olej „Long Life”, który pozwala na maksymalnie 30 000 km.

  • Rodzaj połączenia : Puszka
184,55
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
100% olej syntetyczny

  • Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
  • Rodzaj połączenia : Puszka
140,26
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Olej smarowy na bazie syntetycznej opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych lub wysokoprężnych samochodów osobowych. Jego syntetyczne składniki zapewniają mu wysoką stabilność chemiczną, co w połączeniu z nadzwyczajną wydajnością pozwala na optymalizację okresów wymiany oleju. Ze względu na niską lepkość ułatwia rozruch na zimno, chroniąc układy popychaczy hydraulicznych, zapewniając doskonałe smarowanie w każdej temperaturze. Ponadto jego wysoka stabilność termiczna utrzymuje smar dłużej w normalnych warunkach użytkowania.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
154,71
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Ten w pełni syntetyczny olej, zaprojektowany w oparciu o doświadczenie dostarczone przez zespoły zawodów Repsol, jest w stanie z powodzeniem sprostać najwyższym wymaganiom, jakim poddawany jest silnik na torze. Dlatego polecany jest jako najlepszy wybór do silników najbardziej zaawansowanych i wymagających samochodów osobowych na rynku, takich jak Porsche, Mercedes Benz, Audi, BMW itp., marek, które bezsprzecznie zaliczają go do swoich najbardziej polecanych produktów. Środek smarny będący synonimem sukcesu firmy Repsol w konkurencji.
  • Olej : Olej syntetyczny
  • Pojemność [litr] : 5
122,65
*VAT naliczony
W magazynie
Wysyłka 32 zł
Szacowana dostawa na poniedziałek, 12 z czerwiec
Półsyntetyczny olej wielosezonowy kompatybilny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Nie nadaje się do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych. Ten środek smarny ożywia pojazdy z katalizatorem. Częstotliwość wymiany tego oleju to maksymalnie 10 000 km.