Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych (DPF). Ten środek smarny jest przygotowany do przebycia 10 000 km między wymianami oleju.
Wysokiej jakości wielosezonowy olej półsyntetyczny, odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych. Nie jest kompatybilny z pojazdami wyposażonymi w filtr cząstek stałych (DPF). Ten środek smarny jest przygotowany do przebycia 10 000 km między wymianami oleju.
Wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu, który dobrze sprawdza się w filtrach cząstek stałych i katalizatorach trójdrożnych. Ten środek smarny jest sklasyfikowany jako „długa żywotność”, z którym ma wydłużony okres wymiany, z maksymalnym czasem trwania 30 000 km.
Wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej o niskiej zawartości popiołu, siarki i fosforu, który dobrze sprawdza się w filtrach cząstek stałych i katalizatorach trójdrożnych. Ten środek smarny jest sklasyfikowany jako „długa żywotność”, z którym ma wydłużony okres wymiany, z maksymalnym czasem trwania 30 000 km.